سه‌شنبه 19 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

دانش‌آموز 14 ساله در بلوار امیرکبیر شهریار مورد حمله سگ نگهبان یک کارگاه چوب‌بری قرار گرفت و در حالی که سعی می‌کرد از صحنه فرار کند، بر اثر تصادف با یک تاکسی جان خود را از دست داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط‌عمومی شبکه مستند، محمدامین نوروزی تهیه کننده «خانه‌های نورانی» درباره اپیزود جدید این مجموعه گفت: «خانه پهلوان محمد محمودی» قسمت جدید سری دوم «خانه‌های نورانی» است، مجموعه مستندی که با محوریت تبلیغ و ترویج روضه داری‌های سنتی ایران در شبکه مستند تولید شده است. وی افزود: سوژه این قسمت قهرمان اسبق کشتی جهان، سرمربی تیم ملی ناشنوایان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نگارخانه سهراب از روز جمعه 29 اردیبهشت میزبان نمایشگاهی از جدیدترین آثار علی خسروی با عنوان «رؤیای قرنطینه» می‌شود؛ نمایشگاهی شامل 50 تابلو در ابعاد مختلف از آثار سه سالِ گذشته این هنرمند معاصر که در دوران پاندمی کرونا خلق شده‌اند. این هنرمند درباره ایده شکل گیری آثار این نمایشگاه گفت: اواخر سال 1398 که بیماری کرونا همه گیر شد، همه دنیا اجباراً...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز بورس تهران به رشد ادامه داد و شاخص کل 15 هزار واحد بالا آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از لحاظ زمان‌بندی انتخابات مجلس کلید خورده است، گفت: بر اساس قانون فعلی انتخابات مجلس، استعفای مقامات باید 9 ماه پیش از زمان انتخابات صورت گیرد که در خرداد ماه عملی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و اجرای طرح جدید باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها در ایجاد فرصت خرید کتاب با شرایط و تسهیلات ویژه برای نوجوانان دوره متوسطه اول و دوم، بیش از 5 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. وی ادامه داد: به دنبال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: استعفای مقامات باید 9 ماه پیش از زمان انتخابات صورت گیرد که در خرداد ماه عملی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

زائران حج 1402 در حین انجام مناسک خود برای جلوگیری از گرمازدگی و ابتلا به بیماری باید به نکاتی توجه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوره دادزنی های بازار کتاب تمام شده است، کتاب خوان و کتاب باز که باشی، دقیقا می‌دانی انتشارات مورد علاقه ات کجای نمایشگاه است، کدام سالن در کدام راهرو، همان جای همیشگی مثل هر سال.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل پنج‌هزار و 748 فقره پرونده قاچاق کالا در سطح کشور در 12 ماهه سال 1401 خبر داد و گفت: این تعداد پرونده در قالب بیش از 84 هزار مورد بازرسی در سراسر کشور تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - برنامه های سالروز شهادت امام صادق (ع) رئیس مکتب جعفری در قم از جمله در دفاتر مراجع تقلید و بقاع متبرکه اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان تا فردا در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات آتش‌سوزی در مغازه چینی و کریستال اصفهان و نجات دختر 17ساله از شعله‌های آتش اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

در سال گذشته کراراً ما با مسئولین طالبان این بحث را داشتیم که شرایط این سد به‌گونه‌ای است که این آب را به انحراف می‌برد، البته این را هم باید گفت، این دریچه‌های سد از لحاظ فنی دچار اشکالات بود، این مشکلات را داشت، با وجود این‌که طالبان متعهد شده بودند به این و اطمینان می‌دادند به این که آب خواهد آمد، اما به‌دلیل این اشکالات فنی که پیش آمده بود و خود شکل این سد باعث شد که فقط 27 میلیون...

خبرگزاری دانشجو

پوستر دومین نمایشگاه جاذبه‌های تحصیل در ایران با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاون وزیرعلوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان رونمایی شد.