یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا گلزار در مراسم افتتاحیه مجموعه زیبایی ساره بیات حضور پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: قاضی پیشین دیوانعالی کشور به اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکسن گردن هنجارشکنان واکنش نشان داد و گفت: این‌گونه رفتارها می‌تواند مشمول جرم «ایجاد جو بدبینی مردم نسبت به نیروهای مسلح» باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

3 خبرنگار و عکاس در تجمع اعتراضی روستای ویرانی و فیانی شاندیز مشهد بازداشت شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: سال 58 به وزیر خارجه وقت (قطب زاده) به خاطر میزبانی دبیر کل سازمان ملل به خاطر عکس‌های او با اشرف پهلوی اعتراض شد. امروز اما خبری از اعتراض به میزبانی همتای سعودی با تصاویر شیخ اعدام شده نبود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاسی وزیر امور خارجه ضمن بیان اینکه کمیسیون مشترک همکاری های جامع مکانیزم مناسبی برای پیگیری برنامه ها و موضوعات مشترک مورد علاقه ایران و بورکینافاسو است، گفت: ایران برنامه توسعه روابط با بورکینافاسو را در دستورکار خود دارد.

خبرگزاری تسنیم

9 نیروگاه در برنامه اتصال به شبکه سراسری خطوط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی هستند و به گفته معاون وزیر نیرو، حذف سوخت‌رسانی تانکری و جایگزینی آن با انتقال فرآورده‌های نفتی از طریق خطوط لوله، آثار مثبت اقتصادی و زیست‌محیطی به‌همراه خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

اکبری با اشاره به اینکه برای این سکونت باید سرمایه گذاری مرتبط با دریا و اقتصاد دریا محور را در اولویت کاری قرار دهیم افزود: برای این منظور طرح هم‌پیوندی سایر استانها با چهار استان واقع در نوار ساحلی جنوب بخشی اجرایی و سایر بخش‌ها در حال اجرایی شدن است که این خود انقلابی در حوزه مسکن با نگاه دریا محور خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان وقتی فهمید نامزدش قصد دارد با استاد دانشگاهش ازدواج کند در اقدامی هولناک دست به قتل دختر جوان زد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته دوم لیگ ملت‌های 2023 از روز سه‌شنبه 30 خرداد آغاز می‌شود و تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن (مدعیان قاره کهن) به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه دو گروه مسابقات به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین گزارش‌ها از روند قیمت خودروهای خارجی، از جهشی شدن قیمت‌ها حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهرداری اصفهان تبلیغات ضد رسانه بر در و دیوار شهر به نمایش درآورده تا رسانه‌ها را بی‌اعتبار کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اسبق هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: برای ارتباط نسل جدید با متون کهن لازم است اثر هنری مخاطب را درگیر کند اتفاقی که نمایش «هفت خوان اسفندیار» آن را رقم می‌زند.

خبرگزاری تسنیم

انتخابات دور پانزدهم اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران امروز یکشنبه 28 خرداد تا ساعت 14 ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به توانمندی های علمی و فناوری ایران در زمینه های علمی و پژوهشی، خواستار تقویت دیپلماسی علمی با کشورهای جهان به خصوص منطقه شد و گفت: تولیداتی همچون کالبدنما (شبیه ساز آناتومی بدن انسان) و بایوپرینتر (پرینتر سه بعدی زیستی) به برخی کشورها از جمله پاکستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه‌نیوز نوشت: یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای خاتمی هنوز هم تأثیرگذار است و می‌تواند با درخواست از مردم، مشارکت را بالا ببرد. از طرفی هنوز هم می‌بینیم که بیانیه‌های آقای خاتمی بر خود نیروهای اصلاح‌طلب هم مؤثر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتشار مصاحبه رئیسی در سال 94 پس از تعطیلی سفارت عربستان در فضای مجازی خبرساز شد.