سه‌شنبه 19 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری میزان

ششمین روز از سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب (از 20 تا 30 اردیبهشت 1402) با شعار «آینده خواندنی است» بصورت حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی (ketab.ir) در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر

چهار کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادگستری هرمزگان اعلام کرد: حکم اعدام 5 نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در این استان اجرا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حد فاصل بلوکهای 15 و 16 فاز 2 اکباتان حدود 10 رستوران و کافه قرار دارد که یکی از پاتوق‌های اهالی این شهرک است. با انتشار تصاویر از تخریب این پاتوق محبوب شهرک در فضای مجازی، اهالی، کافه‌دارها و جوانهایی که روزانه مشتریان دائم این کافه‌ها بودند، در محل جمع شدند. بسیاری از کافه‌دارها جوانان بومی شهرک و اکثرا تحصیل کرده هستند و می‌گویند به سختی سرمایه این کافه را جمع کرده بودند.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور در نمایشگاه کتاب از افزایش تولیدات این نهاد فرهنگی در حوزه‌های کودک و نوجوان و نهضت ترجمه در برنامه‌های آتی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از تمدید طرح جدید باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - راه‌اندازی گلخانه‌های گرافنی در شمال شرق چین که زمستان‌های سرد دارد، موجب شد تا کشت محصولات کشاورزی در روزهای سرد سال نیز ادامه داشته باشد. رشد درآمد جامعه روستایی و تنوع سبد غذایی مردم محلی از جمله دستاوردهای این گلخانه‌ها بوده و امید به احیای کشاورزی روستایی را افزایش داده است.

وب‌گاه گسترش

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز درباره آتش سوزی گسترده در شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس مصری با اشاره به بازگشت روابط ایران و عربستان گفت که بازگشت روابط تهران و قاهره به زودی از سرگرفته خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همچنان جدال میان شورای رقابت و مدیران خودروساز خصوصی ادامه دارد و اظهارات ضد و نقیض در این ارتباط سبب شده متقاضیان خرید محصولات مونتاژی از مسیر سامانه یکپارچه فروش سردرگم شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات قطع یارانه نقدی خانوارها اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان لیگ برتر آبهای آرام بانوان و آقایان، بحر و بر گستر در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش آقایان قهرمان شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون قایقرانی، مرحله چهارم و فینال لیگ برتر آب‌های آرام در بخش بانوان و آقایان امروز دوشنبه 25 اردیبهشت در دریاچه آزادی برگزار شد. مسابقات آب‌های آرام در بخش آقایان در مرحله سوم در مواد کایاک و کانوی تکنفره 500 متر، کایاک و کانوی تکنفره 200متر، کایاک و کانوی دونفره 200متر، کایاک 4نفره 500 متر، 4 در 200 متر امدادی و کایاک و کانوی ماراتن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی صبح امروز برای دیدار و گفتگو با شماری از مراجع عظام تقلید و علما به شهر مقدس قم سفر کرد. دیدار و گفتگو با حضرات آیات مراجع تقلید حسین نوری همدانی و جعفر سبحانی از نخستین برنامه‌های سفر یک روزه رییس دفتر رییس جمهور به قم بود. اسماعیلی در ادامه با شماری از علما از جمله آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: شاهنامه و دیگر مواریث ادبی، فرهنگی و تاریخی ایران سرشار از حکمت و فضیلت هستند.