جمعه 15 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پلیس فراجا گفت: بر اساس طرحی که از سوی پلیس به دولت پیشنهاد شده و اکنون هم در دست بررسی است، گواهینامه‌های رانندگی در سه سطح طلایی، نقره ای و سفید رنگ‌بندی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: مقایسه قیمت امسال نوبرانه‌ها با نرخ‌های سال گذشته نشان می‌دهد قیمت‌ها متعادل‌تر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پربازدیدترین مقاله‌های علمی نمایه شده در این پایگاه با موضوع زبان فارسی براساس میزان بازدید مخاطبان را مشخص و معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: دبیرخانه مرکزی مشارکت‌های محلات در معاونت فرهنگی تشکیل می‌شود و وظایف و اختیارات آن توسط شهرداری تهیه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی خودکفایی کاغذ را «امریه» برای همه دولت ها توصیف کرد، گفت: در سال 1400 در کشور حدود 5هزار تن کاغذ تولید میشد، اما با همت دولت در سال 1401 به بیش از 42هزار تن رسید و امسال بیش از 80 هزار تن خواهد رسید، البته هنوز در اول راهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: سال گذشته 100 مورد پرونده پزشکی در هیات‌های انتظامی این سازمان تشکیل شده که در مقایسه با سال 1400، 30 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با راه‌اندازی مرحله نخست سامانه ملی املاک و اسکان و ثبت اجاره‌نامه مسکن، امکان ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری بدون مراجعه به بنگاه معاملات املاک و به صورت رایگان فراهم شده است که کارشناسان این اقدام را باعث ایجاد شفافیت در بازار اجاره می‌دانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در همین راستا نیز مذاکرات ایران و مصر در عراق در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک روابط ایران و مصر احیا خواهد شد و شاهد افتتاح سفارتخانه‌ها در هر دو کشور خواهیم بود و بعد از این اقدام نیز دیداری بین آقای رئیسی رئیس جمهور ایران و آقای السیسی رئیس جمهور مصر تدارک دیده خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازدید رهبر انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، پس از سه سال و باتوجه به پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی انجام شد.

خبرگزاری میزان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم، در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

خبرگزاری مهر

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص اتفاقات آرمان گهر سیرجان و سایپا اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شادن جردود، یکی از سرشناس‌ترین خواننده‌های سودان در جریان جنگ داخلی این کشور کشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هرچند فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در اکران عمومی خود در سینمای سراسر کشور موفق عمل کرد، وضعیت پخش نسخه سریالی این فیلم تحت عنوان «عاشورا» هنوز نامشخص است و در سازوکار پر پیچ و خم صدا و سیما سرنوشتی نامعلوم دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بهتر است دولت برای حمایت از کارگران، به آنها سهام شرکت‌های دولتی را واگذار کند تا از این طریق از سودهای دوره‌ای این شرکت‌ها بهره‌مند شوند.