جمعه 15 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران کتاب را موضوع مهمی خواندند و تاکید کردند: فرهنگ سازی کشور همواره احتیاج به کتاب دارد و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان درجایگاه بسیار والای خود قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم، در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند. برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و بین‌المللی از سال 1366 در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شده و...

وب‌گاه الف

رئیس شورای شهر تهران گفت: ساخت و بهره برداری از مترو مصوبه دولت است و برای اینکه سریع‌تر پیش برود اداره بخشی از آن به شهرداری واگذار شد و هیچ بخش خصوصی نمی‌تواند آن را اداره کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن تمام ایرانی دنا در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی بیش از 4 ماه از انتصاب سرپرست منطقه آزاد کیش می‌گذرد که علاوه بر مردم، سرمایه‌گذاران نیز بلاتکلیفی ناشی از عدم انتصاب مدیرعامل را عامل خسران فراوانی اعلام می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون کتابخانه ملی با تاکید بر اینکه در قانون اساسنامه کتابخانه ملی خدمات عمومی وجود ندارد، گفت: خدمات کتابخانه ملی فقط برای پژوهشگران در نظر گرفته شده است؛ در بسیاری از کتابخانه‌های ملی دنیا هم خدمات پشتیبانی، خدمات فنی و تسهیل‌گری برای پژوهشگران دنیا است.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور و کاهش دما در نیمه شمالی ایران خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تقی لو با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که شهروندان در چنین شرایطی باید رعایت کنند، پرهیز از انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است، خاطرنشان کرد: شرایط به وجود آمده باعث شده است که 63 پایگاه اورژانس در استان زنجان به حالت آماده‌باش دربیاید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از دیپلمات‌های افغانستان در ایران در چهارمین روز برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی‌(ره) حاضر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه تشخیص لوازم یدکی خودروی اصل از تقلبی مشخص و اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرادید نوشت: در اینجا عکس‌هایی با کیفیت از سه بزم شاهانه در دوره ناصرالدین شاه را ملاحظه می‌کنید؛ از یک سفر تفریحی خارج شهر تا پرتجمل‌ترین عروسی آن دوران. (اصل عکس‌ها سیاه و سفید هستند و با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند).

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم با تاکید بر فرصتِ مغتنمِ استفاده از فضای شبکه نمایش خانگی در تولید آثار ارزشمند فرهنگی، بهره‌مندی از محتوا و متن‌های منطبق بر ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی جامعه را ضروری دانست.