جمعه 15 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پلیس فراجا گفت: بر اساس طرحی که از سوی پلیس به دولت پیشنهاد شده و اکنون هم در دست بررسی است، گواهینامه‌های رانندگی در سه سطح طلایی، نقره ای و سفید رنگ‌بندی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شادن جردود، یکی از سرشناس‌ترین خواننده‌های سودان در جریان جنگ داخلی این کشور کشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هرچند فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در اکران عمومی خود در سینمای سراسر کشور موفق عمل کرد، وضعیت پخش نسخه سریالی این فیلم تحت عنوان «عاشورا» هنوز نامشخص است و در سازوکار پر پیچ و خم صدا و سیما سرنوشتی نامعلوم دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بهتر است دولت برای حمایت از کارگران، به آنها سهام شرکت‌های دولتی را واگذار کند تا از این طریق از سودهای دوره‌ای این شرکت‌ها بهره‌مند شوند.

وب‌گاه فرارو

بیتا برای آنکه از کتک خوردن‌های همسرش خلاص شود، برای رسیدن به خواسته‌اش به هر ترفندی متوسل می‌شد تا اینکه برای بار چندم ماجرای کتک خوردن از همسرش را با فرشاد در میان گذاشت. افکار پلیدی ذهن او را درگیر کرده بود؛ نقشه کشید که فرشاد همسرش را بی‌سروصدا گوش مالی دهد.

وب‌گاه عصر ایران

اما شرایط آن طور که به نظر می‌رسد نیست و برای خرید یک دوچرخه حدقل باید حدود 5 الی 6 میلیون تومان هزینه کرد. قیمت دوچرخه حتی در مدل‌های معروف به 60 میلیون تومان نیز می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار گفت: بهره‌وری تجهیزات انرژی در ساختمان‌های شهرداری تهران با مشارکت اداره کل پشتیبانی مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدن کردند.

وب‌گاه گسترش

مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران، توضیحاتی پیرامون حکم قطع 50 اصله درخت ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از سه سال، صبح امروز (یکشنبه) رهبر انقلاب اسلامی از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات طرح دوطبقه شدن آزادراه تهران شمال اعلام شد.

خبرگزاری مهر

نمایشگاه کتاب تهران امسال نیز مانند سال گذشته بهار کتاب ایران میزبان مهمانان خارجی و داخلی بود.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: حکیم ابوالقاسم فردوسی میراث عظیمی بر جای گذاشته است و پاسدار هویت ایرانی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رعایت حریم خصوصی از سوی پزشکان برای ویزیت بیماران ضروری و ویزیت همزمان چند نفر با هم در مطب‌های پزشکی ممنوع است.