چهارشنبه 13 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «آن سوی اسپوتنیک» در مورد خط‌مشی‌های کلی و سیاستگذاری در علم و فناوری به ترجمه محمدمهدی طهرانچی، هادی نیل‌فروشان و زهرا صمدی در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: خدا را شاکرم که در چهل و سومین سالگرد آزادی سنندج در حضور شما قهرمانان آزادی سنندج و عزیزان کُرد که از کردستان آمده‌اید، هستم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار آهن آلات همچنان روند ثابت و نزولی را طی می کند، امروز 20 اردیبهشت 1402 تنها در برخی محصولات فولادی افزایش قیمت مشاهده شده است.

خبرگزاری تسنیم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سرمربی شهرداری همدان را با محرومیتی شش ماهه جریمه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد سینمایی فارابی و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران به منظور آموزش مدیریت منابع تولید و ارتقای سطح سواد مالی در این حوزه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه املاک و مستغلات کشور با هدف امکان ثبت و استعلام قراردادهای ثبت شده و کاهش هزینه‌ها اقدام به راه‌اندازی نسخه آزمایشی سامانه ثبت رایگان اجاره مسکن کرد که براساس آن امکان دریافت کد رهگیری قرارداد اجاره بدون مراجعه به بنگاه معاملات املاک، به صورت رایگان فراهم شده است.

خبرگزاری دانشجو

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارگزار طرح تراموای میدان جمهوری تا بهارستان، بخش خصوصی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرونده پزشک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می‌شود از پذیرش بانوی محجبه خودداری کرده، برای رسیدگی به هیئت بدوی انتظامی اعضای هیئت علمی ارجاع شده است.

خبرگزاری مهر

آق قلا - زلزله‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر انبارالوم آق قلا در استان گلستان را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در جلسه امروز ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی از حضور قطعی تیم فوتبال امید در بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی این فصل عملکرد قابل قبولی داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان روش تشخیصی جدیدی در مقیاس آزمایشگاهی توسعه دادند که امکان تشخیص سریع‌تر و دقیق‌تر بیماری‌های عصبی را فراهم می‌کند. این روش به احتمال زیاد گشایشی برای درمان زودهنگام و کاهش بیماری‌های مختلف عصبی مانند آلزایمر و پارکینسون که میلیون‌ها انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازیکن سابق تیم ملی آلمان، در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه از رجب طیب اردوغان حمایت کرد.

خبرگزاری مهر

دبیر اجرایی باغ رمان ایرانی اسامی داستان‌نویسانی را که طرح‌های آنها در «باغ رمان ایرانی» برگزیده شده اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد داد تا تمامی تبادلات ارزی و عرضه و تقاضای آن در مرکز مبادله ارز و طلای ایران و با نظارت بانک مرکزی باشد.

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ‌کننده‌ی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با تلویزیون اینترنتی کتاب گفت: علاوه بر کتاب‌های تخصصی نظامی به مطالعه‌ی آثار مدیریتی نیز علاقه‌مند هستم.