جمعه 15 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از گذشت حدود سه ماه از سقوط بالگرد وزیر ورزش امروز سازمان هواپیمایی علت سقوط این بالگرد را عامل انسانی (خلبان) اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور فراجا از ارائه پیشنهاد رنگ‌بندی گواهینامه‌های رانندگی به دولت خبر داد.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین سمپوزیوم بین‌المللی و پنجمین سمپوزیوم ملی کریسپر (ویرایش ژنی) اول خردادماه امسال به میزبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری و با مشارکت 1500 دانشمند ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

سومین نشست خانه گفتگوی دانشگاه تهران با موضوع «گفت‌وگو درباره چالش‌های فرهنگی و هنری روز ایران» با حضور 40 نفر از پیشکسوتان اهالی ادب و هنر برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنر جدید حجاب با مرد چشم چران حسابی خبرساز شد و با واکنش گسترده کاربران مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعدادی از دیپلمات‌های افغانستان در ایران در چهارمین روز برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی‌(ره) حاضر شدند و از نمایشگاه بازدید کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رضایی‌فر خاطرنشان کرد: در مراحل بررسی سانحه، مشکل فنی در بالگرد یافت نشده است و علت وقوع سانحه عامل انسانی (خلبان) عنوان شده است که البته تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و نبستن کمربند ایمنی مسافران نیز عوامل کمکی بوده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد گفت: امروز زوج‌های جوان به دلیل افزایش قیمت طلا نسبت به سال گذشته و نداشتن قدرت خرید طلا، حلقه نقره می‌خرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رحیم زیادعلی طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: اپوزیسیون ضد انقلاب خارج از کشور که با حوادث تلخ پاییز 1401 مانند فسیل‌های چندهزارساله، از خاک سربرآوردند و عزم سلطنت کردند؛ اما خواب عمیق آن‌ها خیلی زود پریشان شد و تعبیر نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هدی زین‌العابدین با انتشار عکسی از سریال رهایم کن در کنار هوتن شکیبا نوشت: مهم اینه آدم بدونه چیو داره تحمل میکنه.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت، آسیب و سوختگی سه نفر در حادثه انفجار در دهدشت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا ارائه پیشنهاد رنگبندی گواهینامه های رانندگی به دولت خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد که در کمیسیون زیربنایی دولت درحال بررسی است.

خبرگزاری تسنیم

متوسط خاموشی به‌ازای هر مشترک در طول سال 1401 در تهران، 120 دقیقه بوده؛ به‌عبارتی، به طور متوسط هرمشترک تهرانی، سال گذشته 2 ساعت قطعی برق را متحمل شده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مذاکرات ایران و مصر در عراق در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک روابط دو کشور احیا خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران نسبت به انتشار فیلمی در خصوص باز بودن درب قطار مترو در حین حرکت واکنش نشان داد.