جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اکنون مدیریت مصرف نان از چالش‌های این سازمان است زیرا دور ریز نان بالاست و در منابع غذایی زیادی اسراف می‌شود.

تهران - ایرنا - هفته سلامت روان در حالی به پایان رسید که پوشش ناکافی بیمه‌های پایه و مکمل برای این گروه از بیماران و کمبود مراکز درمانی و تخت‌های بیمارستانی، سرفصل سخنان دست اندرکاران نظام سلامت روان بوده است.

مشهد - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: دومین محموله کمکهای مردم ایران به زلزله‌زدگان افغانستان از مرزهای این استان ارسال شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود 85 درصد مدارس کشور انجمن اولیا و مربیان دارند، گفت: مهم‌ترین وظیفه انجمن اولیا مربیان تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان براساس سند تحول بنیادین است.

تهران - ایرنا - مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی، خوراکی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: در دولت سیزدهم 28 هزار و 558 فرآورده غذایی مجوز مصرف گرفتند و 13 هزار و 289 کالای اساسی از انبارها و 38 هزار و 991 مواد اولیه و فرایند شده ترخیص شده است.

تهران - ایرنا - جانشین فرماندهی کل انتظامی بر موضوع هوشمندسازی در حوزه پلیس و امنیت تاکید کرد و گفت: سیاست پلیس و مهمترین هدف هوشمندسازی در این زمینه کمترین صدمه به ناقضان قانون و مخلان نظم و امنیت است.

تهران بزرگ - ایرنا - شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران روز دوشنبه با قرار گرفتن روی عدد 117 برای گروه‌های حساس ناسالم شد.

تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران سال گذشته هیچ آبگرفتگی جدی در معابر شهری نداشتیم، گفت: در فصل بارندگی جاری آماده استقبال از بارش‌های برف و باران و مقابله با آبگرفتگی هستیم.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در 2 سال فعالیت دولت سیزدهم، 5 هزار و 800 فضای آموزشی و پرورشی شامل 27 هزار و 800 کلاس درس، معادل 3 و نیم میلیون مترمربع تحویل دانش‌آموزان شده است.

تهران بزر - ایرنا - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پیش بینی بارش باران در پایتخت گفت: حفظ تعادل و کنترل موتورسیکلت در زمان بارندگی‌ها مشکل تر و سخت تر می‌شود لذا تردد این نوع وسیله نقلیه در معابر شهری تهران هنگام بارندگی ممنوع است.

اهواز - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان از کشف 207 کیلوگرم شیشه از یک باند قاچاق کلان مواد مخدر در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه هفت میلیارد و 69 میلیون ریالی مدارس متخلف خبر داد.

تهران - ایرنا - عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری جامعه پزشکی کشورمان اعلام کرد: جامعه پزشکی کشور در حمایت از مردم غزه در تجمع روز چهارشنبه - 26 مهر - در میدان فلسطین گرد هم می‌آیند.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست و سومین روز از مهرماه به قتل داریوش مهرجویی و همسرش، واکنش به تعطیلی باغ وحش صفادشت، پیگیری دلایل تاخیر در تحویل کتابهای درسی و ارایه خدمات بهزیستی به بیش از 13 هزار کودک کار و خیابان پرداخته است.

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در 6 ماهه اول 12 هزار کیلوگرم مواد مخدر در تهران کشف شد، گفت: 38 هزار معتاد متجاهر را شناسایی کردیم که برخی‌ها در کمپ ترک اعتیاد نگهداری و برخی دیگر نیز رهاسازی شدند.

تهران - ایرنا - داریوش مهرجویی فیلمساز شهیر ایرانی و همسرش شامگاه 22 مهر در ویلای شخصی‌اش در کرج به قتل رسیدند که پلیس اعلام کرده تاکنون چهار مظنون شناسایی و از این تعداد دو نفر بازداشت شدند.