چهارشنبه 30 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های کلان نظام که در 17 بند از سوی مقام معظم رهبری به مجلس ابلاغ شده است، گفت: اجرای این سیاست ها مبنای کار مجلس و همچنین شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان، گفت: خوشبختانه تست اعضای تیم ما منفی شد و در تیم فولاد کرونایی نداریم.

سنندج - ایرنا - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کردستان در زمینه کرونا در شرایطی است که باید اقدامات سختگیرانه بهداشتی و محدودیت‌ها تا مدتی ادامه داشته و حتی مقداری تشدید هم شود.

رییس‌جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات وزیران به وزیران اقتصاد، راه و شهرسازی و رییس کل بانک مرکزی دستور داد زیر نظر معاون اول رییس‌جمهوری با بررسی و اجرای طرح‌های مهار قیمت مسکن فشار را از دوش مردم کاهش دهند.

تهران - ایرنا - قابل‌پیش‌بینی بودن و ثبات متغیرهای اقتصادی و همچنین حفظ ارزش پول از نگاه رئیس خوشه مشورتی پولی و بانکی در دانشگاه‌های کشور می‌تواند عاملی در جهت تعادل‌بخشی در بحث مسکن باشد.

تهران - ایرنا - بر اساس هماهنگی صندوق اعتباری هنر با سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد از شنبه پیش‌رو (24 خرداد) دفترچه بیمه درمانی اعضای این صندوق تا پایان مرداد سال جاری تمدید شود.

سمنان - ایرنا - میدان هفتم تیر سمنان در گذشته با نام میدان منوچهری شناخته می‌شد و محل استخر قدیمی لتیبار در ساختار نظام تقسیم آب سمنان است، این استخر سال 1382 با شماره 8614 در فهرست میراث ملی ثبت شد، المان شهدای هفتم تیر در این میدان سال 1378 نصب شد که طراح آن مهندس نفیسی و سازنده حسن جاویدپور بوده است.(عکاس: عابد میرمعصومی)

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سال گذشته 8.1 میلیون دلاری تولیدات صنایع دستی استان صادر شد و افزایش این میزان از برنامه‌های پیشرو برای امسال به شمار می‌رود.

بندرعباس - ایرنا - تفاهم نامه ساخت سه فضای آموزشی خیرساز روز چهارشنبه همزمان با نخستین سالگرد درگذشت زنده یاد حافظی بنیانگذار جامعه خیران مدرسه ساز در مناطق محروم استان هرمزگان به امضا رسید.

تهران - ایرنا - مسوول سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته با بیان اینکه سلامت خانواده این رشته در اولویت است، گفت: اکثر نمایندگان باشگاه‌ها خواستار اعلام پایان مسابقات هستند که به همین دلیل احتمال تعطیلی لیگ بیشتر است.

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: یک جاعل که اقدام به جعل چک و سند کرده بود در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

مشهد - ایرنا - معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از بازگشایی سالن‌های ورزشی شهرداری این شهر خبر داد.

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از کشف 17 دستگاه موتور سیکلت سرقتی در اجرای طرح ضربتی کنترل وسایل نقلیه در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال با گذشت دو سال از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا، هنوز به طور کامل پاداش معوقه اعضای این تیم را پرداخت نکرده و این در حالی است که بنابه گفته «مهدی تاج» این فدراسیون با سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال قراردادی به ارزش حدود 40 میلیارد امضا کرده بود.

بندرعباس - ایرنا - سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: در راستای تسهیل گری از فعالیت های بندری از 22بندر صیادی موجود در استان 16بندر به بخش خصوصی واگذار شده است.

بندرعباس - ایرنا - طلافروشان بندرعباس در اقدامی داوطلبانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، واحدهای صنفی خود را از پنج‌شنبه 22 خرداد به مدت یک هفته تعطیل می‌کنند.