شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - مدیر امور آب ناحیه سبزوار گفت: در پی بارش‌های مناسب دو سال گذشته و پایش کارشناسان حقوقی این نهاد، حفر چاههای غیر مجاز آب این منطقه 60 درصد کاهش یافته است.

مشهد - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گفت: در پی شکایت شهروندان از اصناف متخلف این شهر در سامانه 124 طی سال جاری 33 میلیارد ریال به شاکیان برگشت داده شده است.

مشهد - ایرنا - جمعی از خبرنگاران حوزه شهری روز سه شنبه در قالب تور خبری در جریان پیشرفت پروژه های عمرانی حوزه معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد قرار گرفتند.

شیراز - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 66 پروژه با اعتباری بالغ بر 885 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 226 نفر در این استان آماده افتتاح است.

ایرنا - رشت - زمان انگار اینجا از رفتن بازایستاده. تقویم رومیزی پنج اسفند را نشان می دهد. روزی که شبیخون کرونا مردم را ناچار به پناه گرفتن در چهار دیواری خانه هایشان کرد. سوپر استار روی پوستر رنگ و رو رفته مبهوت موج سنگین گذر زمان است. تنهایی آوار شده روی خالی سالن سینما، صندلی ها دلتنگ حضور تماشاگران آه می کشند. آپارات در انتظار دستانی است که دگمه روشن را بزند و پرده بار دیگر سرشار...

اردبیل - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست مشگین‌شهر از دستگیری سه صیاد غیرمجاز ماهی در محدوه سد سبلان این شهرستان خبر داد.

اراک - ایرنا - استانداری مرکزی گفت: مبارزه هدفمند و کارآمد با قاچاق سوخت و تکمیل این زنجیره نیازمند واگذاری اختیارات استانی از نهاد ملی است.

تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان تبریز بر لزوم تهیه و آماده سازی طرح ایمنی و امنیتی بازار جهانی تبریز در سال جاری با هدف صیانت از این اثر ارزشمند تاریخی تاکید کرد.

تهران - ایرنا - روزنامه واشنگتن پست در سرمقاله امروز (سه‌شنبه) خود نوشت: آمریکا با خارج کردن نیروهایی نظامی از آلمان، خود را یک‌جانبه مقابل روسیه خلع سلاح می‌کند. ترامپ با این تصمیم‌، خود یک تهدید علیه امنیت ملی آمریکاست.

ایرنا - تهران - رییس پلیس پایتخت اعلام کرد: نخستین مرحله از اجرای طرح اقتدار با رویکرد برخورد با اراذل و اوباش در 359 نقطه تهران برگزار شد.

تهران - ایرنا - اروپایی‌ها به دنبال ارائه طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی واکنش تندی را از مجاری دیپلماتیک به این اقدام نشان داده و در همین راستا گفته شده "هایکو ماس" وزیر خارجه آلمان با هدف هشدار به صهیونیست‌ها قصد دارد به فلسطین اشغالی سفر کند.

تهران - ایرنا - رییس مجلس ونزوئلا در پیامی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و از حمایت ایران در ارسال محموله‌های بنزین و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سوخت به ونزوئلا قدردانی کرد.

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل مهمانی دانشجویان به محل سکونت خانواده جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را ابلاغ کرد.

پکن - ایرنا - کمیسیون بهداشت و درمان شهر ووهان اعلام کرد آزمایش کشت ویروس از نمونه‌های گلو و خلط 300 «مبتلای بدون نشانه» که ماه گذشته در این شهر شناسایی شدند نشان می دهد در هیچ یک از نمونه ها، «ویروس زنده» پرورش نیافته است این موضوع نشان می دهد مبتلایان بدون نشانه باعث سرایت کرونا به دیگران نمی شوند.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهرگفت: این اداره کل از ظرفیتهای علمی دانشگاه خلیج فارس به عنوان دانشگاه مادر بویژه در حوزه خدمات و کارهای پژوهشی استقبال می‌کند.

غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در بیست و هفتمین نشست خبری خود با اشاره به رسیدگی به پرونده طبری و متهمان دیگر این پرونده گفت: رسانه‌ها، جریانات سیاسی و اشخاص مختلف، این پرونده را دستمایه و بهانه‌ای برای تسویه حساب‌های شخصی و گروهی قرار ندهند و از تخریب دیگران بپرهیزند.