شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - بیماران مبتلا به کرونا در تایباد در پی گسترش این بیماری و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در این شهرستان به مراکز درمانی مشهد منتقل می‌شوند.

اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر گفت: صنایع دستی می‌تواند زمینه برای جهش تولید و رونق اشتغال را فراهم آورد و امسال در این راستا از فعالان و تولیدات این عرصه حمایت می‌شود.

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: وقتی اسلام به عنوان ایمان در فرد به فعلیت رسید آن وقت فرهنگ بسیجی در فرد ایجاد شده و این فرهنگ در همه اقشار جامعه وجود دارد.

ایلام - ایرنا - مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: هشت هزار معتاد متجاهر در کشور طی ماه گذشته شناسایی و ساماندهی شده‌اند.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: ابلاغیه‌های مالیاتی در این استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

تهران - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: پایش بیمارستان‌ها از ابتدای امسال به صورت مستمر آغاز شد و تاکنون حدود 45 اخطاریه محیط زیستی نیز در حوزه‌های مختلف اعم از فاضلاب و پسماند برای آنها صادر شده است.

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: به منظور تامین مسکن و کاهش تقاضا، 10واحد مسکونی در شهرک 350 هکتاری بندرعباس احداث می‌شود.

کرج - ایرنا - رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در آینده نزدیک با تلاش محققان داخلی شاهد انقلاب فنی در حوزه صنعت هوایی کشور خواهیم بود.

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: سه‌هزار و 250 دستگاه از ناوگان حمل‌ونقل بین شهری این استان مشمول طرح نوسازی هستند.

تهران - ایرنا - در حراج اوراق بدهی دولتی که امروز برگزار شد، وزارت اقتصاد با فروش 4.9 هزار میلیارد تومان اوراق بدهی دولتی به 4 بانک موافق کرد و 8 بانک نیز 22.1 هزار میلیارد تومان در سامانه بازار بین بانکی ثبت سفارش کردند.

قصرشیرین - ایرنا - مدیر سازمان انتقال خون استان کرمانشاه گفت: مرکز خونگیری سیار در سرپل‌ذهاب برای مراجعه اهدا کنندگان خون راه‌اندازی شد.

تهران - ایرنا - رییس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حدود 75 درصد مقالات دانشگاه‌های کشورهای اسلامی در گروه دی هشت نمایه می‌شود.

بلگراد - ایرنا - رئیس مجلس نمایندگان و رئیس مجلس اقوام بوسنی‌وهرزگوین در پیام‌های جداگانه انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند و تداوم همکاری‌های پارلمانی دو کشور را خواستار شدند.

تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: وزارت ورزش و جوانان راه درستی را برای خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در پیش گرفته است.

زاهدان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: به منظور دریافت سهمیه سوخت نیازی به مراجعه حضوری شهروندان زیرپوشش به این ناحیه نفتی نیست و مردم می‌توانند از طریق سایت "نیو تجارت آسان" برای دریافت سهمیه فرآورده‌های نفتی، تغییر در تعداد اعضای خانوار و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

ایرنا - آنکارا - احمد داووداوغلو رهبر سابق حزب عدالت و توسعه و نخست وزیر اسبق ترکیه در سخنانی انتقادی و تند از دولت فعلی ترکیه گفت: سیاست در ترکیه به بن بست برخورده است.