دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: ورود فاضلاب اکثر صنایع استان به رودخانه ها مدیریت شده است و تا جای ممکن از ورود فاضلاب صنایع به رودخانه ها جلوگیری می شود.

اهواز - ایرنا - رییس پلیس اطلاعات شهرستان هویزه یکشنبه شب در جریان تعقیب و گریز سارقان دچار سانحه شد و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اسلام‌آباد - ایرنا - همزمان با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر توافق اولیه برای برگزاری گفت وگوهای میان گروه‌های افغانستانی در دوحه، «زلمای خلیل‌زاد» نماینده ویژه آمریکا برای سومین بار طی کمتر از دوماه گذشته با سفر به پاکستان و دیدار با فرمانده ارتش این کشور آخرین تحولات منطقه‌ای و فرآیند صلح افغانستان را مورد بررسی قرار داد.

تهران - ایرنا - «صائب عریقات» مذاکره‌کننده ارشد فلسطینی روز یکشنبه در مورد الحاق حتی یک متر از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

تهران - ایرنا - وزارت دفاع ترکیه روز یکشنبه مدعی شد مخفیگاه تروریست‌ها را در شمال عراق هدف قرار داده است.

سنندج - ایرنا - سرپرست فرمانداری بانه با اشاره به تعطیلی تالارها و سالن‌های برگزاری مراسم بدلیل شیوع ویروس کرونا گفت: برخی افراد خانه باغ‌های شخصی خود را برای برگزاری مراسم اجاره می‌دهند که این کار تخلف است و با این افراد برخورد می‌شود.

شیراز - ایرنا - معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان گفت: نمی‌توان با انجام کارهای روزمره و بدون برنامه‌ریزی با آتش‌سوزی جنگل‌ها مقابله و از عرصه‌های منابع طبیعی صیانت کرد.

تهران - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه در پیامی درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیر کل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مرز تجاری مهران که از حدود سه ماه و نیم گذشته تا کنون بدلیل شیوع کرونا بسته شده بود از فردا دوشنبه 19 خردادماه بازگشایی می شود.

تهران - ایرنا - براساس آخرین آمار ارائه شده، با گسترش شیوع ویروس کرونا در برزیل و هند، شمار نهایی جان باختگان ویروس همه گیر کرونا در سراسر جهان در شامگاه یکشنبه به 403 هزار نفر رسیده‌است.

مشهد - ایرنا - رییس ایستگاه 44 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: یک طلا فروشی در داخل یک پاساژ در منطقه طلاب گرفتار آتش سوزی شد.

سنندج - ایرنا - عملیات اجرای طرح جامع ساماندهی مرز رسمی باشماق مریوان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، فرماندار مریوان و جمعی از مدیران دستگاه‌های ذیربط استان آغاز شد.

تهران - ایرنا - سرتیپ "یحیی رسول"سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق یکشنبه شب گفت: برای مبارزه با تروریسم به هیچ نیروی نظامی خارجی نیاز نداریم.

اهواز - ایرنا - معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هفت هزار میلیارد ریال از محل جذب 35 درصد عوارض آلایندگی، امسال تاکنون به صندوق ملی محیط زیست واریز شده است.

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه 35 روستای این شهرستان نیاز به آبرسانی سیار دارد، گفت: اگر کنتور آب مشترکان روستاهای بالادست ماهیدشت نصب و شکستگی‌های مسیر انتقال آب به روستاها نیز تعمیر شود، آب براحتی به همه روستاها می‌رسد و نیاز به آبرسانی سیار در این بخش نیست.

بغداد - ایرنا - صدها معترض امروز (یکشنبه) پس از حرکت در خیابان‌های نجف با اجتماع در مقابل خانه «لوی الیاسری»، استاندار ورودی آن را به آتش کشیدند.