دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - یک عضو کادر درمان شبکه بهداشت غرب اهواز که بیش از سه ماه از خدمت داوطلبانه او به عنوان نمونه‌گیر تست تشخیص کرونا می‌گذرد، گفت: این اقدام را برای خود و دیگر همکارانم یک افتخار می‌دانم و بدون خستگی به کار شبانه‌روزی خودمان ادامه خواهیم داد.

تهران - ایرنا - وزارت خارجه فرانسه در واکنش به خشونت کشیده شدن اعتراضات اخیر در آمریکا، خشونت علیه معترضان را غیرقابل قبول خواند.

ایرنا - شیراز - جمعی از خبرنگاران و دست‌اندرکاران رسانه‌ها، امروز (هجدهم خرداد ماه 99) از ایستگاه وکیل الرعایا در خط یک متروی شیراز و تعدادی از پروژه‌های عمرانی آماده بهره‌برداری شهرداری شیراز بازدید کردند./ عکس: رضا قادری

قم - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر ضرورت توجه به رویکرد تفکر تمدنی حوزه، گفت: مهمترین راهبرد این مساله طراحی درختواره رشته ها در حوزه است.

تهران - ایرنا - منابع رسانه‌ای سوری شامگاه یکشنبه اعلام کردند: یک کاروان متشکل از خودروهای نظامی آمریکایی از خاک عراق وارد سوریه شد.

شیراز - ایرنا - بخشدار مرکزی شیراز گفت: آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده ماله گاله و کوه دله در سیاخ دارنگون از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز به طور کامل مهار شد.

تهران - ایرنا - شبکه طلوع نیوز روز یکشنبه به نقل از منابع نزدیک به طالبان از توافق‌های اولیه برای برگزاری گفت‌وگو میان افغان‌ها در قطر خبر داده‌است.

تهران - ایرنا - نتایج آخرین نظرسنجی صورت گرفته نشان می‌دهد، 80درصد از مردم آمریکا بر این باورند که کنترل اعتراضات در این کشور از دست خارج شده است.

شیراز - ایرنا - با وجود اینکه آتش‌سوزی پوشش گیاهی ارتفاعات چاه نفت جهرم موسوم به "کوه گرم" پس از حدود 20 ساعت تلاش مردم و همیاران طبیعت، به نظر می‌رسید که مهار شده اما این آتش به سبب وزش باد شدید مجددا شعله ور شد و به مناطق دوبند زنگویی و ارتفاعات میرچکی روستای هکان این شهرستان سرایت کرد.

تهران - ایرنا - در جلسه مشترک سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: از زمان فعالیت این نهاد تاکنون 147 میلیارد تومان برای بهسازی مسکن و عمران روستایی شهرستان کوهدشت در قالب تسهیلات و اعتبار عمرانی هزینه شده است.

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: میزان تولید زیتون در این استان به دلیل آورد سالانه متفاوت بوده اما به طور متوسط با حدود 45 هزار تن در سطح زیر کشت بیش از 20 هزار هکتار، رتبه اول کشور را دارد.

اصفهان_ایرنا_ تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر از دیگر همشهری خود ذوب‌آهن شکست خورد.

اهواز - ایرنا - مسوول اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه گفت: 50 هکتار از کاه و کلش باقی‌مانده از مزارع برداشت شده در حوالی روستای تکاب در آتش‌سوخت.

تهران - ایرنا - پیکر "رمضان عبدالله شلح" دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه یکشنبه در گورستان شهدای یرموک یرموک در دمشق سوریه به خاک سپرده شد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر نیروگاه گازی دورود گفت: واحد شماره 3 نیروگاه گازی این شهرستان با ظرفیت اسمی 30 مگاوات پس از اتمام تعمیرات اساسی به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.