دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - فرماندار بروجن با اشاره به خطر شیوع ویروس کرونا گفت: مردم این شهرستان همچنان از برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در خانه‌های خود پرهز کنند.

تهران - ایرنا - کم‌تحرکی ناشی از زندگی آپارتمان‌نشینی همواره خطری جدی برای سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد با تعطیلی مدارس در پی شیوع کرونا، بار این کم‌تحرکی بیش از پیش بر دوش این قشر آینده‌ساز سنگینی می‌کند.

تهران - ایرنا - دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به شماره 44 علاقه‌مند هستم و فعلا برنامه‌ای برای تغییر آن ندارم.

تهران - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: به منظور پیشگیری از ابتلای دانش‌آموزان به بیماری کووید 19 حوزه های برگزاری آزمون متوسطه در پایه‌های نهم و دوازدهم به 6 حوزه افزایش یافته است.

شیراز - ایرنا - مثبت شدن نتیجه آزمایش اولیه سه بیمار مشکوک به ویروس کرونا درشیراز در ششم اسفند 99، منجر به توصیه‌ها برای لزوم رعایت اصول بهداشتی شد و مردم هم همکاری خوبی کردند اما در هفته‌های اخیر این موارد به ویژه فاصله‌گذاری اجتماعی در بانک‌های فارس درحال رنگ باختن است.

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه رشد بازار از این به بعد مانند دو ماه گذشته پرشتاب نیست، گفت: روند صعودی بازار حداقل تا پاییز ادامه‌دار است و از پاییز به بعد هم با توجه به نگاه اقتصادی موجود در کشور باید روند معاملات بازار را مورد ارزیابی قرار داد.

اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان کلید خورد.

ایرنا - شهرکرد - تعدادی طرح اقتصادمقاومتی در حوزه کشاورزی با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرستان شهرکرد بهره‌برداری شد، همچنین استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان از چند طرح این حوزه بازدید کردند.

کرمان - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان از سوختن 15 هکتار از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان در آتش طی ابتدای سال گذشته تاکنون خبر داد.

کرمان - ایرنا - مدیر پروژه‌های بومی‌سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین سیرجان گفت: کاروان محصولات بومی‌سازی این شرکت با یاد و نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی طی هفته جاری تحویل خطوط تولید کنسانتره شد.

قزوین - ایرنا - برخی آثار شهر قزوین در نوع خود به لحاظ اولین بودن، بزرگترین بودن و یا کوچکترین بودن در ایران و جهان منحصر به فرد هستند و این موضوع بر جذابیت‌های آنها برای گردشگران افزوده است.

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: 25 ساخت‌گاه نصب نیروگاه تولید برق خورشیدی و دیزلی در استان شناسایی شده است.

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت بازرسی سازمان صمت استان تهران گفت: اردیبهشت ماه امسال چهار هزار و 683 دستگاه خودرو ظن احتکار در 17 پارکینگ استان کشف شد.

تبریز - ایرنا - نسل جدید موتورهای دیزلی چهار سیلند جدید تراکتور در شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در آیینی در تبریز رونمایی شد.

کرمان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: انعطاف در استفاده از ظرفیت های قانونی برای صدور مجوزهای صنایع و کمک به جهش تولید، سرلوحه کار این اداره کل قرار دارد و رویکرد یاد شده تداوم خواهد داشت.

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر سه‌شنبه /20 فروردین / مناطق مختلف این استان را درمی‌نوردد.