سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه ایلام گفت: خودروهای توقیفی طرح فاصله گذاری اجتماعی در ایلام تعیین تکلیف و بر این اساس دستور رفع توقیف این خودروها صادر شده است.

مهاباد - ایرنا - رییس هلال احمر میاندوآب گفت: یک جوان حدود 30 ساله در زرینه‌رود این شهرستان غرق شده و امدادگران در حال جست‌وجو برای پیدا کردن جسد این فرد هستند.

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و 96.67 درصد خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند هستند، گفت: در آستانه اتمام گازرسانی به روستاها قرار داریم.

قزوین - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: جمعیت فعال استان در گروه سنی 15 تا 29 سال بیش از 917 هزار نفر است که 70 درصد جمعیت قزوین را تشکیل می‌دهد.

تهران - ایرنا - رییس اسبق پژوهشکده پولی و بانکی تاکید کرد: نکته بسیار مهم و کلیدی در موفقیت سیاست جدید بانک مرکزی در هدف‌گذاری تورم، استقلال عمل و داشتن اختیارات کافی از سوی دولت است.

مهاباد - ایرنا - محور روستایی و گردشگاه عربشاه گروس تکاب - یاسوکند بیجار که یکی از راه‌های دسترسی از تکاب به استان زنجان است، علاوه بر اینکه با توسعه و آسفالت آن یکی از کوتاهترین مسیرهای ارتباطی استان‌های آذربایجان‌غربی و زنجان تبدیل خواهد شد بلکه با وجود طبیعت بکر و زیبا و دلنشین به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری منطقه نیز به‌شمار می‌رود. عکاس: امیرخالق نژاد

بوشهر - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: در حالی که استاندارد جهانی سرانه تولید زباله بین 400 تا 500 گرم است، اما شهروندان بوشهری روزانه حدود 900 گرم پسماند تولید می‌کنند.

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه انتقال پادگان 06 یک اتفاق نیست، آن را جریانی خواند که در سایر شهرهای کشور نیز دنبال خواهد شد.

شهرری ایرنا رییس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: هفت مجتمع غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک زباله که هر کدام چندین واحد را تشکیل می دادند طی هفته گذشته با حکم قضایی و حضور نیروی انتظامی جمع‌آوری و تعطیل شد.

تهران - ایرنا - قانونگذاران ارشد ائتلاف حاکم آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز شنبه از تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از آلمان انتقاد کردند.

تهران - ایرنا - ششمین جلسه دادگاه 21 اخلالگر بازار ارز با ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده ناحیه سپاه دورود گفت: در راستای محرومیت زدایی با همکاری بسیج سازندگی 50 واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان این شهرستان احداث شد.

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: در 48 ساعت گذشته 274 شهروند غیرمجاز خارجی که در سه نقطه مرکز این استان مخفیانه تجمع کرده بودند در چندین عملیات از سوی نیروهای پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - هوادار یکی از باشگاه‌های فوتبال رومانی به اتهام سوءقصد به جان یک مامور پلیس در جریان دیدار پلی‌آف تعیین کننده تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر لیگ این کشور، به هفت سال و نیم حبس محکوم شد.

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بازارچه مرزی پسابندر دارای موقعیت و ظرفیت مناسبی برای مراودات اقتصادی با کشور پاکستان است که راه‌اندازی مجدد فعالیت‌های این بازارچه باید مورد توجه قرار گیرد.

تهران - ایرنا - دروازه‌بان اسبق فولاد خوزستان گفت: اینکه می‌گویند حسن هوری در ساکش شمشیر حمل می‌کرد شایعه‌ای بیش نبود و به دور از واقعیت است.