سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به شرایط کرونا و رفع مشکلات بازار کار، شرکت‌های بین‌المللی و کارجویان به صورت آنلاین در نمایشگاه کار شرکت و درخواست‌های خود را ارسال خواهند کرد.

باکو - ایرنا - " توفیق عباس اف " کارشناس سیاسی جمهوری آذربایجان روز شنبه تاکید کرد: تظاهرات اعتراض آمیز گسترده در شهرهای مختلف آمریکا به خاطر نژاد پرستی "دونالد ترامپ " رییس جمهوری این کشور را در شرایط بسیار سخت قرار داده است.

ارومیه‌- ایرنا - فرمانده انتظامی ماکو گفت: هفت هزار لیتر سوخت قاچاق از یک انبار غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: توسعه مسکن در شهرهای بزرگ ضروری است و لذا باید مشکلات و موانع در سر راه آن برطرف شود.

تهران - ایرنا - رییس کمیته فوتسال گفت: ما از حضور تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس استقبال می‌کنیم زیرا این‌تیم‌ها به جذابیت لیگ‌ها، قوی شدن تیم ملی و حضور تماشاگران به سالن‌های فوتسال کمک می‌کنند.

بندرعباس - ایرنا - مجموعه نمایشنامه «پنجگانه خون، خور و ملمداس» توسط انتشارات «نسیم بادگیر» با موضوع اسطوره «ملمداس» منتشر شده است.

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، «محمدرضا نوروزپور» را به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب کرد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

سنندج - ایرنا - معاون فنی اداره‌کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: ابتلای حیات وحش به بیماری هاری و ناتوانی در اتخاذ تصمیمات درست در هنگام تردد در حاشیه راه‌ها، مهمترین عامل تلفات آنها در جاده‌های ارتباطی این استان است.

بندرعباس - ایرنا - معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان پیش بینی کرد: دمای هوا در استان از فردا یکشنبه تا نیمه هفته جاری با افزایش رطوبت نسبی منطقه، بین 2 تا 4 درجه کاهش یابد.

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با اشاره به افزایش موارد مثبت کرونا در این استان گفت: باید برنامه‌های جدید و منظمی برای مقابله با ویروس کرونا در کرمان دنبال شود.

تهران - ایرنا - تارنمای خبری گاردین گزارش داد: یک گروه 66 نفره از ناظران حقوق بشر سازمان ملل با امضای بیانیه‌ای به شدت منتقدانه، آنچه آن را «ترور نژادی یک گروه» در آمریکا خواندند، محکوم کردند.

تهران - ایرنا - شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه) 40 هزار و 322 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 68 هزار واحد رسید.

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بهسازی و ساماندهی ورودی‌های این شهرستان به عنوان دروازه استان لرستان از سمت استان‌های همدان و مرکزی ضروری است.

تهران - راه‌های تداوم و گسترش همکاری‌های تهران و برازیلیا در بخش کشاورزی و دامی در گفت‌وگوی سفیر ایران و وزیر کشاورزی برزیل مورد بررسی قرار گرفت.

کرمان - ایرنا - مجید عبدالرشیدی هدایت تیم تکواندو مس کرمان را در رقابت های فصل آینده لیگ برتر بر عهده خواهد داشت.