سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - جمعی از قصاب‌های ایذه که نسبت به تعطیلی کشتارگاه دام این شهرستان معترض بودند روز شنبه جلوی ساختمان شهرداری ایذه تجمع و خواستار بازگشایی آن شدند.

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر روزانه 20 تا 25 هزار تست تشخیصی کرونا در کشور انجام می‌شود و در نتیجه بیماریابی فعال‌تر شده، اما همچنان در موج اول بیماری ناشی از ویروس کرونا هستیم.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور نام نویسی آزمون ورودی پایه دهم مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی 1400 - 1399 از امروز شنبه در این استان آغاز شد.

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: برنامه‌ریزی شده تا برای تمامی خانواده‌های زندانیان این استان شغل ایجاد شود.

تبریز - ایرنا - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل تراکتورسازی ایران به دنبال فضاسازی های رسانه ای شایعه احتکار تراکتور در این مجتمع تولیدی را تکذیب کرد.

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که حفظ محیط زیست و بقای آن برای نسل های آینده یکی از معیارهای سنجش توسعه پایدار محسوب می شود، گفت: فعالیت ها و اقدامات اداره کل محیط زیست استان در نگهداشت منابع طبیعی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: جذب اعتبارات مصوب ملی برای جبران خسارت های ناشی از کرونا در این استان به جد دنبال می شود.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در دیدار خارج از خانه برابر بایرلورکوزن به برتری چهار بر دو دست یافت تا فاصله چندانی با قهرمانی در بوندسلیگا نداشته باشد.

کرج - ایرنا - شرکت گاز استان البرز اعلام کرد که در اجرای طرح توسعه شبکه ها، گاز بخشی از ساکنان شهرماهدشت کرج فردا یکشنبه 18 خردادماه قطع می شود.

ساری - ایرنا - حضور گسترده مسافران و گردشگران در شهرستان بابل در 10 روز اخیر بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های این شهر را افزایش داده و بعد از 20 روز به 74 نفر رسیده است.

دزفول - ایرنا - آتش سوزی گسترده بقایای محصولات کشاورزی در بخش مرکزی گتوند حوالی روستاهای آبید علیباز و حاجی بابا، مرغداری و تاسیسات کشاورزی را تهدید می‌کند.

بغداد - ایرنا - «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد عصر شنبه پس از تکمیل کابینه «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق برای دولت این کشور آرزوی موفقیت کرد.

مسکو - ایرنا - کشورهای عضو اوپک پلاس با تمدید توافق کاهش تولید نفت تا پایان ماه جولای آینده موافقت کردند.

گچساران - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خرید تضمینی محصول گوجه فرنگی در این استان با نرخ توافقی آغاز شده است.

تهران - ایرنا - یازدهمین نشست مشترک وزارتی تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) از طریق ویدیو کنفرانس دقایقی پیش آغاز به‌کار کرد.

همدان - ایرنا - فرماندار اسدآباد از اجرای طرح‌های اشتغالزایی در 30 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: بنیاد برکت متولی این کار نیکو در این منطقه از استان همدان است.