سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، با اعلام اینکه شرایط ثبت نام و صدور کارت پوشش خبری و تصویری بازی فینال فوتسال لیگ برتر مشخص شده است، گفت: با توجه به محدودیت موجود فقط 10 نفر خبرنگار و عکاس حضور خواهند داشت.

عملیات احداث بوستان ارتش و تبدیل پادگان 06 به فضای سبز شهری با حضور فرمانده کل ارتش، شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مقامات لشگری و کشوری امروز شنبه آغاز شد.

تبریز - ایرنا - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پیگیری ویژه استاندار آذربایجان شرقی نسبت به پروژه بزرگراه تبریز - سهند، اظهار داشت: در 2 سال گذشته به اندازه 10 سال در این پروژه کار شده و پیمانکار پروژه نیز با تلاش شبانه‌روزی، بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کرده است.

گناباد - ایرنا - رییس اداره منابع آب شهرستان خواف گفت: پنج حلقه چاه غیر مجاز از ابتدای امسال در این شهرستان پر شد.

تهران - ایرنا - هزاران نفر از شهروندان استرالیایی، ژاپنی و کره جنوبی روز شنبه در حمایت از معترضان آمریکایی به خیابان‌ها آمدند و اروپا نیز برای برگزاری تجمع های مشابه در ساعات پیش‌رو مهیا می‌شود.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: براساس آمارهای موجود، سرانه مصرف آرد در این استان 863 هزار نفری 9.4 و کشور 7.5 کیلوگرم است.

بیرجند - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از محل رسیدگی به شکایات مردمی مبلغ 6 میلیارد و 623 میلیون و 13 هزار ریال به شاکیان برگشت داده شد.

جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت با بیان اینکه انتظار داریم مردم بیش از پیش برای پیشگیری از شیوع کرونا همکاری کنند، گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در این منطقه، تالارها و سالن‌های ورزشی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

مشهد - ایرنا - بناهای تاریخی بخش مهمی از هویت یک منطقه، شهر و دیار هستند و به عنوان میراث ماندگار و حافظه تاریخی هر شهر باید حفظ شوند که این حکم شامل کلانشهر مشهد نیز می‌شود.

ایلام - ایرنا - فرماندار ملکشاهی گفت: 17 خرداد سال 64 که مردم بی دفاع و غیرنظامیان شهرستان ملکشاهی آماج بمباران هوایی رژیم بعث قرار گرفتند سند حقانیت ملتی است که در راه عزت و استقلال خود مورد هجمه دشمنان قرار گرفت.

مسکو - ایرنا - رئیس سازمان اطلاعات خارجی روسیه، اخراج دو دیپلمات روسی از کشور جمهوری چک را اقدامی تحریک‌آمیز مغایر با موازین اخلاقی خواند.

تهران - ایرنا - وزیر نفت گفت: نشست اوپک بدون چالش و همانطور که پیش‌بینی می‌شد تمام شد.

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان گفت: گام نخست پروژه انتقال خط آبرسانی به روستاهای غیزانیه از توابع شهرستان اهواز عصر روز شنبه و یک هفته زودتر از موعد تعیین شده توسط این شرکت به پایان رسید.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران در 40 روز باید چهار دیدار حساس را در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا برگزار کند و نیاز به یک آماده‌سازی مناسب دارد.

زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت دهیاران، شوراها و جوامع محلی در پیشگیری از آتش‌سوزی مراتع، بسیار ضروری و مورد تاکید است زیرا طبق بررسی‌های انجام شده، عامل 90 درصد آتش‌سوزی‌ها انسانی است.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ورامین گفت: شهرک گلخانه‌ای حصارگلی به عنوان قطب مهم تولید کشاورزی و گردشگری می تواند اقتصاد کشاورزی این شهرستان را متحول کند.