سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: 676 هزار دانش‌آموز استان تهران در سامانه کتب درسی ثبت‌نام کردند.

تهران - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پایتخت 600 کیلومتر مربع وسعت دارد که پادگان های نظامی 5 درصد از مساحت آن را تشکیل می دهد بر تبدیل این پادگان‌ها به فضای سبز عمومی تاکید کرد.

تهران - ایرنا - مجمع تشکل‌های گردشگری طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواستند: برای جلوگیری از تعطیلی فعالیت‌های گردشگری معافیت مالی مراکز فعال این حوزه از 50 درصد کنونی به صددرصد افزایش یابد.

رییس جمهوری، تامین بهداشت و درمان جامعه را وظیفه مهم دولت عنوان کرد و گفت: بسته‌های حمایتی در قالب تسهیلات بانکی، صندوق بیمه بیکاری و بسته‌های معیشتی تا زمانی‌که کووید 19 روبروی ما است ادامه خواهد یافت.

سبزوار - ایرنا - فرماندار ویژه سبزوار گفت: همزمان با فصل گرما برخی روستاهای این شهرستان با بحران کم‌آبی رو به رو شده‌اند که لازمه عبور از این مشکل، رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان و مشترکان است.

تبریز - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد: امروز بازیکنان تیم دوباره تست کرونا خواهند داد تا وضعیت تیم رصد شده و بر اساس آن تصمیم گیری شود.

گچساران - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه شهرک های صنعتی استان نیازمند تحقق اعتبارات پیش بینی شده است.

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جهش تولید باید تبدیل به یک فرهنگ بشود تا بتوانیم حرف اول را در دنیا بزنیم و در ابعاد مختلف قدرتمندانه زندگی کنیم برای همین جهش تولید را باید تودهنی به دشمن دانست.

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: 900 میلیارد ریال برای احداث 12 پروژه ورزشی در خوزستان اختصاص یافت.

تهران - ایرنا - صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهام و مختلط که این روزها در بحبوحه اقبال عمومی به بازار سرمایه به واسطه دارا بودن بازدهی معقول و مدیریت حرفه‌ای پرتفوی در کانون توجه مردم قرار دارند، به گفته مدیرعامل فرابورس ایران در 6 سال گذشته 200 درصد بیشتر از بازدهی شاخص کل، برای سرمایه‌گذاران خرد بازدهی به ارمغان آورده‌اند.

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کشاورزی‌بودن بخش زیادی اقتصاد استان، اتمام سدهای نیمه‌تمام راهکار اساسی برای توسعه این استان است.

در این مجموعه خبری با اجرایی‌شدن آزمایشی طرح ترافیک در تهران از امروز، توصیه سازمان جهانی بهداشت به استفاده از ماسک در اماکن عمومی‌، آمار کرونایی‌ها در جهان‌، ابتلای 20 درصدی جمعیت کشور به کرونا، و نقش تحریم‌های ظالمانه در کمبود برند خارجی داروی بیماران «سی. اف» را خواهید شنید.

تهران - ایرنا - دولت ازبکستان طراحی و ساخت سه نیروگاه برق آبی را در این کشور به مناقصه بین المللی گذاشت.

گرگان - ایرنا - همزمان با رسیدن خوشه‌های طلایی گندم و کلزا و آغاز فصل برداشت، بهره‌برداران گلستانی برای حل مشکل کمبود سوخت ادوات کشاورزی خود از جمله تراکتور و کمباین چشم انتظار کمک مسوولان هستند.

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در 350 روستای استان در دو هزار و 500 زمینه کسب و کار، ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی فعالیت دارد.

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از اول تیر امسال در شهرهای با وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا اقامه می‌شود.