سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد تعاون ارتش گفت: تبدیل پادگان 06 جوادالائمه به بوستان بزرگ ارتش در راستای همیاری‌های ارتش با مدیریت شهری و برای تامین منافع ملت است.

کرمان - ایرنا - مدیرکل راه آهن کرمان گفت: سه دستگاه از لکوموتیوهای سبک این اداره کل بازسازی، رنگ‌آمیزی و تجهیز کابین و به ناوگان ریلی منطقه تحویل داده شد.

ایرنا - مازندران - روستا ساحلی میرود در فاصله‌ی دو کیلومتری «بهنمیر» از توابع شهرستان بابلسر قرار دارد که از نعمت دریا برخوردار است. این روزها با نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی گردشگران زیادی را بدون توجه به فاصله گذاری اجتماعی در خود میبیند.

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: برخی به دنبال این هستند تا به فدراسیون فوتبال و در واقع کلیت فوتبال کشور حمله کنند؛ در همین کمتر از سه ماهی که از سال 99 می‌گذرد، برخی با کلید واژه‌هایی قصد داشته‌اند فضای فوتبال را ملتهب کنند.

تهران - ایرنا - مردم استرالیا بر اساس "شاخص هراس" در جریان شیوع کرونا بدترین کارنامه جهانی را در زمینه خالی کردن قفسه‌های فروشگاه‌ها و احتکار کالا داشته‌اند.

مشهد - ایرنا - فرماندار قوچان گفت: اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای این شهرستان از محل تملک دارایی و نفت 132 میلیارد و 810 میلیون ریال است و این شهرستان در رشد میزان اعتبارات پیش‌بینی‌شده سال جاری نسبت به شهرهای دیگر استان از وضعیت بهتری برخوردار است.

تهران - ایرنا - باشگاه‌های قطری برای فصل آینده از الان دست به کار شدند تا بتوانند صیدهای تابستانی خوبی داشته باشند اما به نظر می‌رسد ضرر مالی که آنها در پی شیوع ویروس کرونا متحمل شدند، این اجازه را به آنها نداده که ستاره بزرگی را صید کنند.

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم پیک کرونا در این استان می‌شود.

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: 250 میلیارد یال تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، پارسال به 650 متقاضی در این شهرستان پرداخت شد.

تهران - ایرنا - براساس گزارش نشریه ایتالیایی، باشگاه برشا پس از آنکه «ماریو بالوتلی» از حضور در تمرین این تیم ناکام ماند، وی را اخراج کرد.

مسکو - ایرنا - نخستین تانکر حامل محموله نفت آمریکا برای بلاروس در بندر کلایپدیا در لیتوانی لنگر انداخت.

تهران - ایرنا - رییس اداره حفاظت و حمایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران به پایش، کنترل و مبارزه با آفت‌ها در 18 هزار و 500 هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی این استان اشاره کرد و گفت: وجود آفت‌ها تهدیدی جدی برای عرصه‌های طبیعی است.

تهران - ایرنا - رییس سابق کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: انجمنی در مذاکره با هروه رنارد وجود داشت و من خودم با او و مدیر برنامه‌اش مذاکره کردم و به توافق هم رسیدیم اما دوستان عجله داشتند.

ساری - ایرنا - چند تن از نمایندگان مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تغییر ساختار اداری، توجه به بخش خصوصی و معیشت و اقتصاد را مهمترین برنامه‌های خود در مجلس اعلام کردند.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با درخواست استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد علی شهیدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران موافقت کرد.

رشت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود 283 هزار و 353 دستگاه خودرو در تعطیلات اخیر از 13 تا پایان روز 16خردادماه جاری به استان خبر داد.