سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: نشانه‌هایی مبنی بر آغاز موج دوم کرونا در کل کشور وجود دارد اما در استان کرمانشاه به طور قطع این موج آغاز شده است و احتمال می‌دهیم خسارتمان از موج اول سنگین‌تر باشد به گونه‌ای که تاکنون حدود 300 نفر بستری شده‌اند.

تهران - ایرنا - محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس در دیدار با نورالدین الری وزیر امور خارجه این کشور در ارتباط با توسعه و گسترش بیش از پیش روابط و مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف از جمله سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و پارلمانی و راه‌های تقویت آنها گفت و گو و تبادل نظر کرد.

تهران - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ضرورت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا در حوزه‌های امتحان نهایی گفت: این نهاد برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد حوزه‌های آزمون‌های نهایی را از 274حوزه به 500حوزه افزایش داده است.

سنندج - ایرنا - فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: بر اثر تصادف رانندگی در جاده مریوان به مرز باشماق یک نفر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: موزه‌ها میراث بشر و نشانگر تمدن و هویت انسان‌ها است و نباید کوچکترین خدشه و آسیبی به آنها وارد شود.

تهرام - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مخالف رفتن بیرانوند به بلژیک تا پایان فصل هستم چرا که تا آن زمان او بازیکن ما است.

مشهد - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه بین آستان قدس رضوی، وزارت جهاد کشاورزی و استانداری سیستان و بلوچستان با هدف توسعه همه جانبه کشاورزی، اشتغال مولد و معیشت پایدار جامعه روستایی سیستان امضا شد.

تهران - ایرنا - سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: عملیات برداشت کلزا از 500 هکتار اراضی زیر کشت این محصول در ورامین آغاز شد.

تهران - ایرنا - مرکز آمار جزئیات متوسط قیمت محصولات کشاورزی در سال 98 را منتشر کرد؛ براساس این گزارش قیمت هندوانه در سال 98 نسبت سال قبل از آن 19.7 درصد کاهش و پیاز 107 درصد افزایش یافت.

تهران - ایرنا - مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات با تشریح جزییات پرونده مایکل وایت نظامی آمریکایی آزاد شده در ایران، گفت: وی به دلیل تشدید بیماری و دلایل انسانی و طی فرآیند قضایی از ایران اخراج شد.

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نمازهای جمعه در مناطق با وضعیت سفید یا زرد از سرگرفته می‌شود.

سمنان - ایرنا - ایست پلیس به تریلی حامل کالای قاچاق و دستگیری قاچاقچیانی که 181 کیلوگرم تریاک در زاپاس کامیون جاساز کرده بودند مهم ترین اخبار پلیسی امروز 17 خرداد استان سمنان است.

مشهد - ایرنا - برخی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرستان فریمان با حضور استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تعیین تکلیف شد.

سنندج - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عبیدالله رستمی را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان منصوب کرد.

مراغه - ایرنا - رییس اداره بهزیستی مراغه با اشاره حمایت از مددجویان زیرپوشش این سازمان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک میلیارد و 288 میلیون تومان از سوی بهزیستی و مراکز تحت نظارت آن به مددجویان کمک‌های نقدی و غیرنقدی شده است.

اهواز - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: هشت هزار و 243 واحد غیرضروری در بحث کرونا که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند در استان پلمب شدند.