سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - دبیر فدراسیون کاراته خوزستان گفت: امیدواریم با همکاری اعضای مجمع، قطار در حال حرکت کاراته استان با شتاب بیشتری به مسیر خود ادامه دهد.

اردبیل - ایرنا - سفیر بنگلادش در ایران گفت: پل معلق مشگین‌شهر با جاذبه‌هایی که برای آن طراحی و اجرا شده، واقعا زیبا و چشم‌نواز بوده و هیجان این پل وصف‌ناپذیر است.

اصفهان - ایرنا - پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: روز گذشته اعضای این تیم برای سومین بار آزمایش بیماری کرونا دادند که جواب آن منفی بود.

یزد - ایرنا - رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه روزانه 900 تن نخاله ساختمانی در مرکز استان تولید می‌شود، گفت: طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی در دستور کار شورا قرار دارد.

نوشهر - ایرنا - کارشناس گیاه پزشکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر از طغیان آفت پروانه دم قهوه‌ای در حدود پنج هکتار از جنگل‌های شهرستان چالوس خبر داد.

اهواز - ایرنا - ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان روز شنبه از دستگیری عامل انتشار کلیپ توهین قومیتی در اهواز خبر داد.

ایرنا - مردم شهرهای اصفهان و سنندج با توجه به آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا در کشور، بدون توجه به این ویروس به تفریح و حضور در مراکز عمومی مانند روزهای عادی سال، پرداختند.

ایرنا - تهران - صدای خنده و تشویق از هر سوی سالن که می آمد هنرمندان سیرک را به وجد می آورد و با تشویق حضار، خستگی از تن‌شان در می آمد. با این‌که این سیرک به تازگی شروع به کار کرده بود هرشب صندلی‌ها مملو از تماشاگران می‌شد. اکنون 4 ماه است که این سیرک تعطیل شده و کارکنان آن در تنهایی به امید بازگشت به روزهای پر رونق، برای صندلی های خالی بدون دستمزد و حقوق برنامه اجرا می‌کنند. ویروس کرونا...

تهران - ایرنا - قتل هولناک «جورج فلوید» شهروند 46 ساله سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس که در روزهای گذشته به اعتراضات گسترده و فراگیر در این کشور دامن زده، بار دیگر از نهادینگی و عمق تبعیض‌نژادی حتی از سوی قانونگذاران و مجریان قانون علیه رنگین‌پوست‌ها پرده برداشت.

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال زراعی جاری به دلیل تامین اعتبار به موقع و اقدامات انجام شده، مبارزه با آفت‌های محصولات کشاورزی در این استان، موفقیت آمیز بوده است.

تهران - ایرنا - معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه‌ای از رییس جمهوری درخواست کرد به دلیل بیماری و نیاز به استراحت و پرهیز از کار سنگین به توصیه‌ی پزشکان، با استعفای وی از مسوولیتش موافقت کرد.

اردبیل _ ایرنا _ رییس حوزه قضایی بخش خورش‌رستم خلخال گفت: برنامه‌ریزی لازم برای برخورد قانونی و جدی با آلایندگان محیط زیست در هشتجین انجام شده است.

ساری - ایرنا - معضل تقریبا پیچیده سایت دفن زباله عمارت آمل این بار در جلسه شورای اداری شهرستان با نظرات متفاوت مسئولان ارشد شهرستان آمل بار دیگر به بن بست خورد.

یزد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع 400 بسته معیشتی به ارزش هر کدام 2 میلیون ریال به نحو مناسبی در این شهرستان برگزار شد.

اسلام‌آباد - ایرنا - موج جدید تحرکات عناصر تروریستی و جدایی طلبان در نوار مرزی بلوچستان پاکستان که ماه گذشته تلفاتی را نیز بر نیروهای امنیتی این کشور تحمیل کرد، سبب شد تا ارتش پاکستان مرحله تازه‌ای برای انجام عملیات علیه دشمنان صلح و امنیت در مرزها که هدفی جز تخریب روابط با همسایگان ندارند، را آغاز کند.

تهران - ایرنا - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران را به عنوان مسوول شورای تجارت خارجی سازمان‌ها و دستگاه‌های موثر در امر صادرات غیر نفتی در وزارت صنعت منصوب کرد.