پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل_ایرنا_ تعداد موارد آتش‌سوزی در روزهای اخیر که به گفته مسوولان عمدی و توسط افراد ناشناس بوده در شهرستان خلخال به بیش از 100 مورد رسیده است.

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: طبق پیش‌بینی‌ها وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و به دنبال آن گرد وخاک محلی در مناطق غربی، مرکزی، جنوبی و جنوب غرب استان خوزستان دور از انتظار نیست.

مسکو - ایرنا - الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس که به واسطه بی اهمیت خواندن کرونا و جدی نگرفتن این ویروس در کشورش شهرتی دو چندان در جهان پیدا کرده است در اقدام جدید خود دولت این کشور را برکنار کرد.

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان بیجار گفت: خرداد، ماه پرفراز و نشیب در مسیر شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و یادآور ده‌ها حادثه، حماسه تلخ و شیرین است.

بجنورد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان گفت: همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) و بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد، هزار و 800 وعده غذای گرم به همراه بسته‌های فرهنگی بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

تهران - ایرنا - سرپرست مدیریت طرح‌های سی‌ان‌جی گفت: از 51 هزار خودروی ثبت‌نام شده در سامانه وزارت نفت تنها 10 درصد مشمول طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان هستند.

تهران - ایرنا - مراسم سی و یکمین سالگرد رحلت رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند، مرکز فرهنگی ثقلین و مکتب قرآن و اهل بیت (ع) اروپا و مجمع اهل بیت (ع) هلند به صورت مجازی برگزار شد.

تهران - ایرنا - «رضا داوری اردکانی» فیلسوفی دغدغه‌مند است که خود را در مواجهه با رویدادهای روز ایران و جهان قرار می‌دهد، وی همواره تلاش‌کرده جامعه‌ای آگاه بسازد.

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 164 هزار و 270 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 59 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 8071 نفر رسید.

پکن - ایرنا - مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های کره جنوبی با انتشار بیانیه ای از شیوع خاموش ویروس کرونا در پایتخت این کشور و مناطق حومه ابراز نگرانی کرد.

تهران - ایرنا - استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل معتقد است: نابرابری از ارزش‌های تغییرناپذیر نظام اجتماعی و سیاسی ایالات متحده است.

یزد - ایرنا - مدیر حوزه علمیه شهرستان بهاباد گفت: قیام خونین 15 خرداد سال 1342 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و این روز مهم به عنوان سرآغاز حرکت مردم برای احیای ارزش‌های دینی هیچ وقت از اذهان انسان‌های آزاده پاک نمی‌شود.

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سالانه 2 هزار مورد عقرب گزیدگی در ایلام ثبت می شود و این استان چهارمین استان دارای بالاترین آمار عقرب گزیدگی در کشور است.

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و حتی بخش خصوصی در استان باید برای در اختیار گذاشتن امکانات خود جهت مقابله با آتش سوزی مراتع بسیج شوند و در آماده باش کامل باشند.

تهران - ایرنا - شرکت خدمات ارتباطی رایتل در خصوص موضوع انتشار اطلاعات پنج و نیم میلیون مشترک این اپراتور اعلام کرد: مشترکین رایتل بزرگترین سرمایه ما هستند و حفظ محرمانه بودن و حریم خصوصی مشترکین از اصول اولیه و قطعی رایتل است و اخبار منتشره درخصوص درخواست فرد باج‌گیر از رایتل کذب محض است.

ساری - ایرنا - رییس کمیته نجاتگران طرح ساماندهی دریای مازندران گفت که در 24 ساعت گذشته 2 مسافر تهرانی در خارج از طرح ساماندهی دریا در این استان جان خود را از دست دادند.