پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مسوولان فوتبال به طور قاطعانه برگزاری یا عدم برگزاری لیگ را اعلام کنند تا از بلاتکلیفی خارج شویم.

بجنورد - ایرنا - کارشناس مسوول چغندرقند خراسان شمالی گفت: 50 درصد از شکر مورد نیاز استان در کشتزارهای چغندرقند منطقه تولید می‌شود.

قم - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: توسعه گلخانه و ایجاد صنایع تبدیلی از برنامه‌های اصلی جهاد کشاورزی قم می باشد که با همکاری بخش دولتی و خصوصی در سطح مناطق مختلف استان درحال اجراست.

تهران - ایرنا - نفت تهران با هدایت علی دایی موفق شد در سال 96، تیم پرمهره تراکتور را شکست دهد و قهرمان جام حذفی شود.

تهران - ایرنا - مدیر مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: تنبلی و کاهش انرژی در ایام قرنطینه بیشترین مشکل مشاهده شده در بین دانشجویان است که سهل‌انگاری در مطالعه منابع درسی و در نتیجه اضطراب در بین آنها را به دنبال داشته است.

قزوین - ایرنا - شماری از مردم قزوین معتقدند که روشنایی معابر و خیابان‌های این شهر نسبت به گذشته کاهش یافته و باعث شده فضاهای شهری هنگام شب در تاریکی عمیقی فرو روند.

اصفهان - ایرنا - حرکت چرخ اقتصاد به عنوان بدیهی‌ترین نیاز جامعه در شرایطی که با کندی مواجه است، ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در نصف جهان، مسیر هموار و میان‌بر امن برای گذر از تنگناها، تحریم و پیچیدگی‌های رکود و بیکاری در این خطه و حتی کشور است.

زاهدان - ایرنا - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنارک گفت: گواهینامه‌های ارائه شده به شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در سراسر کشور حتی خارج از مرزهای ایران معتبر و قابل ارائه هستند.

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه کردستان گفت: در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی تایمز برای نخستین بار دانشگاه کردستان موفق به کسب رتبه 250-201 و حضور در جمع برترین ها شد.

تهران - ایرنا - رییس انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران معتقد است، فشار روانی و اجتماعی ناشی از فقر فرهنگی از مهمترین دلایل بروز برخی آسیب‌های اجتماعی نظیر فرزندکشی به شمار می‌رود.

قزوین - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان خاموش کردن آتش در بخشی از مناطق حفاظت شده باشگل خبر داد.

تهران - ایرنا - پیشکسوت استقلال گفت: بازی استقلال و شهباز توپ را از پشت محوطه جریمه استقلال از منصور رشیدی گرفتم و تا 6 قدم این تیم پیشروی و دروازه ناصر حجازی را باز کردم؛ این بهترین گلی بود که به نظر خودم در تمام سال‌های فوتبالم به ثمر رساندم.

قزوین - ایرنا - رییس کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب استان قزوین گفت: مبارزه و قیام امام خمینی (ره) در دهه 40 از آمریکایی شدن فرهنگ جوانان ایرانی جلوگیری کرد و مسیر روشنی را پیش روی این قشر قرار داد.

اصفهان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی اصفهان گفت: میانگین وزنی بارندگی استان از ابتدای سال زراعی جاری یکم مهر تا دهم ماه خرداد به میزان 161 میلی‌متر ثبت شده است.

تهران - ایرنا - همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و جهان، شرکت‌های فناور و مراکز علمی و پژوهشی دانشگاه‌های کشور همگام با یکدیگر، مقابله با این ویروس را آغاز کردند و 400 شرکت دانش بنیان علیه این ویروس پا به میدان گذاشتند.

تهران - ایرنا - «جواد منصوری» پژوهشگر تاریخ معاصر و نویسنده کتاب «تاریخ قیام 15 خرداد به روایت اسناد» گفت: جامعه هنری برای تولید آثار به منابع تاریخ انقلاب و پژوهش‌ها بی‌مهر بوده است؛ در حالیکه آنها نباید مدام کار را به مسوولان واگذار کنند بلکه خود هنرمند نیز باید در حوزه تاریخ انقلاب دغدغه‌مند باشد.