جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاد اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های مبتنی بر اقتصاد الکترونیکی در دستور کار برنامه‌ریزان کشور قرار گیرد، گفت: باید به دنبال وضعیتی باشیم که اقتصادی منعطف داشته باشیم که بتواند خودش را با شرایط مختلف وفق دهد و در بحران هایی چون کرونا موفق عمل کند.

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ماموران خدمت به مردم و پاسخ به مطالبات آنها را وظیفه خود می‌دانند، امنیت اقشار مختلف را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: متجاوزان با سخت‌ترین و قاطع‌ترین برخوردها روبرو خواهند شد.

شهرری - ایرنا - سید حسن حمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) گفت: در اسلام بسیار به زدودن فقر از چهره خانواده‌ها و جامعه توصیه شده است.

تهران - ایرنا - کمیسیون تشکیل کانون فراگیر فرهنگ، هنر و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه می‌توانند از تاریخ انتشار این اطلاعیه به مدت سه ماه برای ارسال تقاضای تاسیس انجمن صنفی سراسری یا تقاضای تبدیل وضع خود به اداره کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، روز سه‌شنبه سیزدهم خرداد 99

تهران - ایرنا - نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در جلسه امروز در نطقی از وضعیت بازار بورس و ارزاق عمومی انتقاد کرد و گفت: دولت بعد از هشت سال هنوز لایحه اصلاح نظام بانکی را به مجلس ارائه نکرده است.

قم - ایرنا - فرمانده انتظامی قم گفت: یک سارق منزل با 18 فقره سابقه کیفری در استان دستگیر شد.

تهران - ایرنا - نابغه کشتی فرنگی جهان بعنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی ایران برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی معرفی شد.

تهران - ایرنا - نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی از بانک مرکزی خواست موضوع بیت کوین (ارز دیجیتال) را جدی بگیرد چون مدیریت آن فرصت خوبی برای کشور ایجاد می‌کند وگرنه مانند موسسات مالی و اعتباری خواهد شد.

تهران - ایرنا - ابزار پشتیبانی مبادلات تجاری با ایران با نام «اینستکس» نخستین سازوکار اروپایی است که فروردین امسال اولین گام اجرایی را برداشت؛ گامی که هر چند حداقل انتظارات تهران را هم برآورده‌نساخت اما امیدواری‌هایی را برای بقای برجام ایجاد کرد.

کرج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با توکل بر خدا توانست بر حکومت طاغوت خاتمه دهد، گفت: امام خمینی (ره) احیاگر ارزش‌های انسانی در دنیا بود.

تهران - ایرنا - مدیر پروژه ملی سامانه ملی موقعیت‌یابی و زمان‌سنجی زمینی پایه با بیان اینکه از مرحله کسب فناوری در فرستنده و گیرنده GPS گذر کرده و سامانه‌های پایلوت آن در چند نقطه از کشور تست‌شده‌اند، گفت: حالا وقت نصب تأسیسات آن در پنج نقطه از کشور فرا رسیده است.

تهران - ایرنا - کلنگ راه‌اندازی مرکز نوآوری تحول دیجیتال در صنعت فولاد در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به زمین زده‌شد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره درباره چرایی و ابعاد روانی و اجتماعی و همچنین تحلیل روان شناختی حادثه قتل دختر 14 ساله اهل تالش اعلام آمادگی کرد.

اصفهان - ایرنا - معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: کانون‌های دانش‌آموزی این جمعیت در استان به خانواده‌های آسیب‌پذیر در شرایط کرونایی بیش از 500 میلیون ریال اهداکردند.

کرج - ایرنا - مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: 30 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان طی سه روز گذشته با حکم قضایی رفع تصرف و آزاد سازی شد.