جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روحانی تاکید کرد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی باید با شفافیت کامل مدیریت رقابتی لازم را بدست آورند و به طور منظم به دارندگان سهام گزارش دهند.

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: نگاه تبعیض آمیز به مساله آب در این استان یک امر آزار دهنده برای مردمی است که از نصف سرانه درآمدی کشور برخوردار هستند.

اردبیل _ ایرنا _ امام جمعه خلخال گفت: تنها راه نجات خلخال از مشکل بیکاری، توسعه‌نیافتگی و سطح پایین درآمد عمومی مردم توجه خاص به بحث گردشگری و توسعه و رونق این صنعت است.

بوشهر - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 17 اثر از عکاسان بوشهری در جشنواره بین‌المللی هنر کرواسی به نمایش گذاشته شد.

بندرعباس - ایرنا - دوقطعه از اشعار دیوان امام راحل با عنوان " تورق دیوان" در حوزه هنری هرمزگان تولید و منتشر شد.

ایرنا - تبریز - مرزبانان هنگ مرزی سردشت بامداد جمعه حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه «گوریلکه» واقع در 20 کیلومتری این شهرستان با اشرار مسلح درگیر شدند و چند نفر از اشرار را به هلاکت رساندند و سه نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی به شهادت رسیدند. پیکر مطهر علیرضا اسلام دوست، سرباز اهل هریس در هنگ مرزی سردشت که در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نایل شده بود در زادگاهش تشییع شد. عکس...

تهران - عضو پیشین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تاکید کرد: یک ابرقدرت در صورتی واقعی و موفق است که بتواند بحران‌ها و اختلافات را از طریق دیپلماسی حل کند در حالی که آمریکا در دوران ابرقدرتی خود، به جنگ و تحریم متوسل شده که این نشانه ضعف و زبونی است و نه قدرت.

گچساران - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12هزار میلیارد ریال اعتبار سال مالی 99-98به طرح این استان اختصاص یافت که از این میزان تاکنون 50 درصد جذب شده است.

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی در پیامی نوشت: قیام 15 خرداد به رهبری امام راحل (ره) و با تکیه بر پشتوانه مردمی، مسیر جدیدی را برای مبارزه علیه رژیم طاغوت گشود.

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ظهر روز فردا تا روز دوشنبه هفته آینده با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی علاوه بر مواج و متلاطم شدن خلیج فارس خیزش گرد و خاک در سطح استان دور از انتظار نیست.

یاسوج - ایرنا - همزمان با رزمایش کشوری برکت امام خمینی (ره) طرح آبرسانی به روستای دره بید لوداب به نمایندگی از 25 طرح آبرسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

اسلام‌آباد - ایرنا - تنها دو روز از اجرای طرح کاهش مجدد قیمت فرآورده‌های نفتی در پاکستان، وضعیت بی‌سابقه‌ای ناشی از کمیاب شدن سوخت، تعطیلی جایگاه‌های عرضه بنزین و گازوئیل و همچنین احتکار فرآورده‌های نفتی در این کشور دامنگیر مردم و مسئولان شده است.

اهواز - ایرنا - معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امتحانات پایان نیم سال دوم تحصیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سبزوار - ایرنا - فرماندار جوین گفت: راهبرد امام خمینی (ره) در برابر فشار اقتصادی دشمنان، خودباوری، ایستادگی و تکیه بر توان داخلی بود.

ایلام - ایرنا - معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و کمیته مداخله در بحران دانشگاه، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به صورت حضوری در این دانشگاه به صورت تدریجی از سر گرفته می‌شود.

قصرشیرین - ایرنا - ورود سامانه‌ای ناپایدار و یک توده هوای غبارآلود که از ساعاتی پیش آسمان قصرشیرین را فرا گرفت میزان دید افقی را در این شهرستان مرزی در ظهر امروز (سه‌شنبه) به2 هزار متر کاهش داد.