جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجم سابق باشگاه رم و آرسنال هدف اصلی باشگاه السد قطر برای نقل و انتقالات تابستانی است.

خرم‌آباد - ایرنا - زلزله‌ای به بزرگی سه در مقیاس ریشتر، روز سه‌شنبه شهرستان سلسله استان لرستان را لرزاند.

تهران - ایرنا - یک شرکت داروسازی کره‌ای نتایج اولین آزمایش‌های داروی خود را برای درمان ضد ویروسی کووید 19 موفقیت‌آمیز گزارش کرد.

تهران - ایرنا - مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر گفت: همزمان با قطع سفرهای هوایی، دو هزار و 300 نفر از هموطنان با کشتی از امارات به کشور بازگشتند.

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از کشف 22 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سنندج و دستگیری سارق حرفه‌ای در این رابطه خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس مجلس ملی ویتنام در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و خواستار گسترش همکاری مجالس ایران و ویتنام برای کمک به صلح و ثبات جهانی شد.

تهران - ایرنا - قطر برای ساخت 100 فروند کشتی حمل گاز مایع قراردادی به ارزش 70 میلیارد ریال قطری (19.4 میلیارد دلار) با کره جنوبی امضا کرد.

اردبیل _ ایرنا _ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت: نصب شناسه کالا در فروشگاه‌های پوشاک این شهرستان از 20 خردادماه امسال اجباری است.

خرم‌آباد - ایرنا - آبشار گریت یا هفت چشمه در 50 کیلومتری شمال شرقی خرم آباد قرار داشته و یکی از جاذبه های گردشگری این شهرستان به حساب می آید اما متاسفانه به دلیل کم‌توجهی گردشگران، حاشیه رودخانه مملو از زباله‌های پلاستیکی شده و چهره این آبشار زیبا را مخدوش کرده است.

کرمانشاه - ایرنا - مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مردم خواست هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضاء محصولات غذایی توجه ویژه داشته باشند.

بروجرد - ایرنا - 31 سال از رحلت معمار نهضت انقلاب اسلامی می‌گذرد و نظریات این مصلح اجتماعی نه تنها دچار تغییر نشده بلکه به مرحله ثبات و خودباوری رسیده و می‌توان گفت گرامیداشت 14 خرداد فرصت مناسبی، برای شناخت اندیشه های اجتماعی امام خمینی (ره) در دنیای معاصر و تداوم نهضت تمدن سازی نوین اسلامی در هزاره سوم است.

اردبیل - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی خلخال از آغاز برداشت زردآلو از باغ‌های میوه مناطق نیمه‌گرمسیری این شهرستان خبر داد.

سمنان - ایرنا - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار خودرو خبر داد و گفت: هر گونه احتکار و انباشت خودروی صفرکیلومتر در انبارها و پارکینگ‌ها جرم محسوب و با آن برخورد قانونی می‌شود.

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان گفت: ضریب نفوذ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این استان 33.5 درصد بوده که این میزان از میانگین کشوری، بالاتر است.

تهران - ایرنا - سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در تصادفات نوروزی امسال، (25 اسفند 1398 تا 15 فروردین 1399)، 534 نفر جان خود را از دست دادند این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 914 نفر بود، 41.6 درصد کاهش یافته است.

شهرکرد - ایرنا - سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در راستای شعار سال مبنی بر جهش تولید، هشت مجتمع روستایی و 11 طرح آبرسانی تک‌روستایی در استان بهره‌برداری می‌شود.