جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیامی مشترک، ضمن تسلیت سالروز رحلت ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، سالروز قیام 15 خرداد را گرامی داشتند.

تهران - ایرنا - اعضای تیم فوتبال استقلال دوباره آزمایش کرونا انجام خواهند داد.

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: در وضعیت کنونی که جهان پر از ظلم و نابرابری است، آموزه‌های امام خمینی مبنی بر لزوم ایستادگی در برابر تبعیض و تجاوز و زورگویی، همچنان راهگشا است.

تهران - ایرنا - وزیر دارایی فرانسه رکود اقتصادی 11 درصدی را برای این کشور در سال 2020 به دنبال شیوع کرونا پیش‌بینی کرد.

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه ویروس کرونا به هیچ عنوان از بین نرفته، گفت: تهدیدهای این بیماری همچنان جدی است و بی تفاوتی برخی مردم نسبت به آن جای نگرانی دارد.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ملی اصلاح آسفالت جاده‌ها گفت: در قالب این طرح 700 کیلومتر از راه‌های استان بهسازی و 200 کیلومتر مرمت می‌شود.

مشهد - ایرنا - برداشت کلزا از سطح 280 هکتار از کشتزارهای شهرستان تایباد در شرق خراسان رضوی آغاز شد.

سنندج - ایرنا - رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از ثبت معدن مصالح کوهی خبر داد.

تهران - ایرنا - با گذشت یک هفته از قتل شهروند سیاهپوست آمریکایی، دامنه اعتراض‌ها به رفتارهای نژادپرستانه در ایالات متحده به کشورهای مختلف رسیده به گونه‌ای که شماری از مردم بارسلونای اسپانیا نیز در بهت اقدام خشونت‌آمیز افسر پلیس آمریکا، مقابل دفتر نمایندگی واشنگتن در این شهر تجمع اعتراضی برپا کردند.

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضای شهری به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و پاسداشت قیام خونین پانزدهم خرداد خبر داد.

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: 163 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری به ارزش40 هزار و 741 میلیارد ریال ظرف یکسال گذشته به تصویب رسید که 24 درصد سرمایه‌گذاری‌های استان را شامل می‌شود.

قم - ایرنا - مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم ضمن هشدار نسبت به افزایش مصرف برق، گفت: در هفته جاری مصرف برق در این استان در روز یکشنبه 11 خردادماه جاری از پیک‌بار مصرف عبور کرد.

گچساران - ایرنا - سرپرست تیم اعزامی هوا نیروز ارتش به گچساران و کهگیلویه گفت: 195 سورتی پرواز از سوی بالگردهای هوانیروز برای اطفای حریق جنگل‌های گچساران و کهگیلویه درسه روز گذشته انجام شده است.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان در روز سه‌شنبه سیزدهم خرداد 1399

تهران - ایرنا - مردم شهر جاکارتا پایتخت اندونزی هنگام استفاده از سامانه حمل و نقلی ریلی درون شهری موسوم به "ام‌آرتی" مجاز به گفتگو با یکدیگر حتی حرف زدن با استفاده از تلفن همراه نیستند؛ علت این مساله مبارزه با شیوع کرونا اعلام شده است.

همدان - ایرنا - این روزها بازار مسکن همدان در صدر جدول گرانیها قرار دارد و شدت التهاب و نگرانی از آن نزد مردم حتی از ویروس کرونا هم پیشی گرفته است.