جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - مقامات بهداشتی چین اعلام کردند آزمایش کرونای 9 میلیون و 890 هزار و 826 تن از ساکنان شهر ووهان واقع در استان هوبی کانون اولیه شیوع ویروس کرونا در چین تکمیل شده است.

تهران - ایرنا - انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر، فراخوان نوزدهمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه خود را منتشر کرد.

یاسوج - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه انباشت و نگهداری انواع خودروهای بدون پلاک در پارکینگ ها و اماکن خاص در استان ممنوع است و با متخلفان در این زمینه به طور جدی برخورد می شود.

تهران - ایرنا - دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، فراخوان و مقررات شانزدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر کرد.

تهران - ایرنا - واکنش ها سیاست های نژادپرستانه آمریکا همچنان ادامه دارد و نکته جالب توجه حضور چشم گیر ستاره های این کشور در اعتراضات است. آنها شانه به شانه مردم کشورمان به تصمیم ها و سیاست های کشورشان اعتراض می کنند.

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به تحقق جهش تولید، پروانه ساخت تمام واحدهای تولیدی که صدور مجوز احداث آن‌ها بر عهده شهرداری است با 80 درصد تخفیف و بخشودگی عوارض، صادر می‌شود.

تهران - ایرنا - روز 12 اردیبهشت 1398 به دستور دادستانی قیمت مسکن و خودرو از آگهی سایت‌ها حذف شد و این موضوع معضلاتی را برای مردم تهران اعم از خریداران و مستاجران به وجود آورد.

تهران - ایرنا - معاون فناوری فولاد مبارکه اصفهان گفت: با راه اندازی مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد پیش بینی می شود 6 تا 8 درصد بازگشت بهره وری صنایع فولاد محقق می‌شود.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی از برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و معرفی ابعاد وجودی و شخصیتی وی به جهانیان در بستر فضای مجازی توسط این سازمان و رایزنان فرهنگی در خارج کشور خبرداد.

مشهد - ایرنا - همایش روز جهانی دوچرخه سواری روز سه‌شنبه با حضور شهروندان در مشهد برگزار شد.

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: 832 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان کشف و ضبط شده است.

سمنان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: پنج حفار غیرمجاز در روستای فولادمحله شهرستان مهدیشهر دستگیر شدند.

اراک - ایرنا - مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 300 تن گندم مازاد برنیاز کشاورزان این استان تاکنون خریداری شده خرید تضمینی این محصول پایه کشاورزی در شهرستان ساوه ادامه دارد.

تهران - ایرنا - در پی اعتراضات سراسری در آمریکا به قتل جرج فلوید سیاهپوست توسط یک افسر پلیس سفید پوست، چین با انتقاد از وحشیگری دولت آمریکا نسبت به معترضان، تظاهرات کنونی در این کشور را مجازات حمایت دولت واشنگتن از مخالفان هنگ کنگی دانست.

تهران - ایرنا - به دبنال موج گسترده خشم و اعتراض مردم آمریکا از به قتل رسیدن مردم سیاهپوست به دست پلیس در ایالت مینه سوتا، جمعی از ورزشکاران رنگین پوست آمریکا که از چهره های شناخته شده جهان محسوب می شوند، ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانی، رویکرد نژادپرستانه حکومت آمریکا را به باد انتقاد گرفتند.

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول واحد نمایش حوزه هنری لرستان گفت: نمایش نامه "صبح وصال" به نویسندگی پژمان شاهوردی از این استان به پروژه جامع ملی چهار فصل تئاتر ایرانیان راه یافت.