جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری شیراز گفت: رانندگان اتوبوس شهری در این شهر درخواست کرایه نقدی از مسافران نکنند زیرا تخلف محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد.

تهران - ایرنا - بزرگترین حزب در ائتلاف حاکم تایلند به دلیل اختلافات داخلی با استعفای گروهی اعضای هیات اجرایی خود روبه‌رو شده است.

مشهد - ایرنا - آماده‌سازی و توزیع هزار بسته اقلام بهداشتی و کالاهای معیشتی برای بیماران خاص و آسیب‌دیده از کرونا در چارچوب در راستای "رزمایش مساوات و کمک مومنانه" توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی انجام شد.

مشهد - ایرنا - مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: پیگیری مطالبات زعفرانکاران این استان از جمله موارد مطرح در سفر وزیر جهاد کشاورزی به مشهد است.

دهلی نو - ایرنا - همانطور که رقابت‌ها و تنش‌ها میان چین و آمریکا افزایش می‌یابد، بسیاری از کارشناسان تخمین می‌زنند که دو کشور در حال ورود به یک جنگ سرد هستند و به هند توصیه می‌کنند که از تنش‌های میان چین و آمریکا دوری کند.

تهران - ایرنا - سخنگوی شعبه 10 مجلس شورای اسلامی از تایید اعتبارنامه نمایندگان صومعه سرا و فریدن پس از بررسی در شعبه 10 خبر داد.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با اشاره به این که ارزش سهام عدالت چندین برابر شده است، گفت: مردم فریب دلالان و واسطه ها را نخورند وسهام عدالت خود را پیش فروش نکنند.

تهران - ایرنا - پنجمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند از میان 110 کارآفرین معرفی شده در سامانه حداکثر به 10 نفر رای بدهند.

تهران - ایرنا - یک روز بعد از آنکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای رهایی از فشار ناشی از محاکمه خود ادعا کرد که به ترور تهدید شده است، رسانه های این رژیم نوشتند که یک سرباز به جرم انتشار پیام تهدید آمیز علیه بی‌بی در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شده است.

تهران - ایرنا - اتحادیه‌ها و استودیوهای فیلمسازی در آمریکا شیوه‌نامه جامعی برای از سرگیری فعالیت‌ها در دوران شیوع کرونا، تدوین کردند.

یزد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) یزد گفت: با تصمیم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان امسال 83 میلیارد تومان وام از محل رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت می‌شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان تهران از پایتخت نشینان خواست تا بیماران نیازمند به خون را دریابند و افراد با گروه‌های منفی برای اهدای خون اقدام کنند.

کابل - ایرنا - بعد از آنکه صبح امروز منابع خبری افغانستان گزارش داده بودند رهبر طالبان به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته است، سخنگوی این گروه این اخبار را شایعه خواند و آنها را تکذیب کرد.

بجنورد - ایرنا - فرماندار اسفراین گفت: یک میلیارد و 400 میلیون ریال با کمک خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان غیرعمد جمع‌آوری شده است.

قزوین - ایرنا - قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های متولی اعطای مجوز مراکز کمپ ترک اعتیاد دقت کنند تا این مراکز به افراد خوشنام و با صلاحیت واگذار شود.

سید روح‌الله میرصانعی دبیرکل کانون کارگزاران در گفت‌وگو با ایرنا24 می‌گوید صنعت کارگزاری پرریسک‌ترین صنعت بازار سرمایه است.