جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان از برگزاری رقابت‌های لیگ بیلیارد برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: هدف از انجام این کار ایجاد انگیزه بین ورزشکاران استان است.

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: اجرای مرحله اول طرح جامع گمرک مرز رسمی پرویزخان در این شهرستان 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به احتمال همپوشانی کرونا با آنفلوانزا در پاییز و تعطیلی مدارس و دانشگاهها باید از ظرفیت تابستان برای آموزش استفاده کنیم.

اهواز - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان گفت: غربالگری کرونا از اتباع خارجی که به صورت قانونی در استان خوزستان اقامت دارند به صورت منظم در حال انجام است و تاکنون 2 تبعه افغانستانی در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

تهران - ایرنا - مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌خواهم اعتمادی که در ترابزون اسپور به من شد از بین برود و قصد دارم با عملکرد خوب جواب این اعتماد را بدهم.

تبریز - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: 45 دستگاه خودروی سواری صفر کیلومتر و بدون پلاک در 2 پارکینگ نگهداری خودرو در استان شناسایی و کشف شد.

رشت - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: در انتخابات مجامع هیچگونه تاثیر و دخالتی نداریم و فقط به عنوان یکی از اعضاء یک حق رای داریم.

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی اعتبارنامه منتخبان مردم صومعه سرا و چادگان در جلسه علنی روز یکشنبه خبر داد.

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی به مناسبت ایام الله 14 و 15 خرداد تاکید کرد: نام و یاد امام راحل به عنوان احیاگر اسلام و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، همواره بر تارک تاریخ زرین و پرافتخار این سرزمین می‌درخشد.

بوشهر - ایرنا - فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: با وجود اقدامات صورت گرفته، تجهیزات موجود در اسکله‌های این شهرستان پاسخگوی اطفای حریق شناورهای دریایی نیست و تقویت این سیستم، روشنایی و نصب دوربین‌های مداربسته برای پیشگیری و مقابله با بروز حوادث ضروری است.

دزفول - ایرنا - محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در سطح شهر دزفول که به منظور کاهش تردد و شیوع بیماری کرونا اعمال شده بود، از امروز سه شنبه برداشته شد.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی گفت: اطلاع‌رسانی و فر هنگ‌سازی درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفر و مراکز مختلف همچون رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی و مجتمع‌های بین راهی توسط رسانه‌ها ضروری است.

اردبیل _ ایرنا _ رییس دادگستری خلخال از نگاه ضعیف دستگاه‌های اجرایی، ادارات دولتی و اشخاص حقیقی در این شهرستان به استفاده از ظرفیت قانونی طرح ملی کاداس برای ثبت مالکیت املاک انتقاد کرد.

سنندج - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه 2 درصد بیماران ام‌اس کشور در این استان سکونت دارند گفت: در کردستان یک هزار و 615 نفر مبتلا به ام‌اس هستند.

تهران - ایرنا - موج اعتراض‌های ضد تبعیض‌نژادی در آمریکا نگرانی‌های جدیدی را در مورد افزایش شمار مبتلایان به کرونا همزمان با برگزاری تظاهرات‌ها در شهرهای مختلف ایجاد کرده است.

تهران - ایرنا - معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش دستورالعمل حذف 17 رشته مهارتی شاخه کاردانش در سال تحصیلی 1400-1399 را به استان‌ها ابلاغ کرد.