جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر گفت: چهار تن مواد غذایی غیرقابل مصرف و فاسد که در بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط کشف شده بود معدوم شد.

بوشهر - ایرنا - رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران الزهراء بوشهر گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا 26 هزار ماسک در این دانشکده تولید شده‌است.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: یک قاچاقچی مواد مخدر با 143 کیلو و 200 گرم تریاک دستگیر شد.

تهران - ایرنا - مقامات تونس تصمیم گرفتند برای نجات صنعت رو به ورشکستگی گردشگری مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور را تا یک ماه آینده بازگشایی کنند.

زاهدان - ایرنا - رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار گفت: مراکز و تاسیسات گردشگری این منطقه که در بحران کرونا دچار آسیب شدند، تسهیلات بانکی دریافت خواهند کرد.

بندرعباس - ایرنا - توقیف چهار فروند شناور صیادی غیرمجاز از سوی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات بندرلنگه منجر به دستگیری هشت نفر در این رابطه شد.

ارومیه - ایرنا - معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: نخستین همایش مجازی خوشنویسی با حضور خوشنویسان با هدف نگارش اشعار عرفانی امام خمینی (ره)، روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام از متولیان کتابخانه های عمومی استان خواست که بسترها و زیرساخت های لازم جهت کتابخوانی دیجیتال در این استان را بیش از پیش فراهم کنند.

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که برای تقویت همکاری‌های دوجانبه از جمله در حوزه انرژی میان کشورش و ایران به تهران سفر خواهد کرد.

یاسوج - ایرنا - کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فعالیت 35 هزار هنرمند صنایع دستی و تولید سالانه 218 هزار متر مربع انواع صنایع دستباف، یکی از مناطق فعال در حوزه صنایع دستی است اما با وجود این، هنرمندان صنایع دستی استان در عرضه و فروش محصولات خود در بازار موفقیت چندانی ندارند.

بندرعباس - ایرنا - معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: افزایش قیمت تعیین شده شن و ماسه در استان بدون هماهنگی کمیته تنظیم بازار صورت گرفته و مورد تایید نیست.

یزد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی ابرکوه با اشاره به پایان فصل برداشت گوجه سبز گفت: امسال باغداران شهرستان به علت کاهش دما در اواخر اسفندماه سال 98 و وقوع توفان در اردیبهشت ماه گذشته، 2 هزار تن این محصول از 500 هکتار برداشت کردند که این مقدار نسبت به سال زراعی گذشته 60 درصد کاهش دارد.

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گقت: امسال 20 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زیرساخت‌های مسیر دوچرخه سواری ایمن و ارتقا فرهنگ شهروندی در نظر گرفته شده است.

ساری - ایرنا - برج‌سازی و بلند مرتبه‌سازی که امروزه چاشنی شهرهای ساحلی مازندران شده است دوگانگی را بین مسئولان شهری به وجود آورده که پای این دوگانگی سود و زیان به شهر سرخرود نیز کشیده شده است.

قزوین - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امسال خرید 220 هزار تن گندم به نرخ مصوب دولتی به استان ابلاغ شده است و سیلوهای استان برای ذخیره سازی 320 هزار تن آماده هستند.

تهران - ایرنا - کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه (سیزدهم خردد) از لحاظ غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شاخص لحظه‌ای 70 در شرایط سالم است.