جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - فرماندار خداآفرین با بیان این‌که اعلام وضعیت سفید در برخی مناطق نباید منجر به سهل‌انگاری مردم در رعایت موارد بهداشتی شود، گفت: بی توجهی مردم برخی روستاها در مجامع و برگزاری جشن عروسی موجب ابتلا ی10 مورد جدید کرونا در بخش مرکزی این شهرستان شد.

کرج - ایرنا - کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز وضعیت ترافیک جاده کرج - چالوس در محدوده این استان را سنگین اعلام کرد.

ایرنا - زاهدان - بسته‌های بهداشتی و غذایی و غذای گرم بین کودکان کار، معلولان، جامعه هدف، زنان سرپرست خانوار و نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

تهران - ایرنا - «مسعود عماری» به دلیل بازنشستگی از دبیری فدراسیون فدراسیون کنار رفت و در حال حاضر فدراسیون بدون دبیر اداره می‌شود.

بندرعباس - ایرنا - دادرس دادگستری بندرخمیر گفت: بدلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این شهرستان برپایی مراسم عروسی وهرگونه تجمع، تهدیدی علیه سلامت جامعه است و با هنجارشکنان و برگزارکنندگان چنین مراسم‌هایی از سوی دستگاه قضایی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

تهران - ایرنا - افزایش روند بی‌اعتمادی عدم ثبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ناشی از نژادپرستی، سوء مدیریت و انحطاط اخلاقی احتمال سقوط جایگاه دونالد ترامپ را بیش از پیش افزایش داده است.

گرگان - ایرنا - گرمای شدید هوا، نبود امکانات کافی برای گذراندن اوقات فراغت در مناطق شمالی و کم برخوردار گلستان و نزدیکی سکونت‌گاه‌ها به سدها و کانال‌های آب سبب شده تا آب‌تنی به پای ثابت سرگرمی جوانان و نوجوانان این منطقه تبدیل شود اما عدم تسلط به فن شنا، پیامد تلخی برای این وقت‌گذرانی‌ها دارد که تاوان آن را خانواده‌ها با مصیبت غرق‌شدن فرزندان خود می‌دهند.

بجنورد - ایرنا - چهار هزار و 46 هکتار کشتزار خراسان شمالی زیر کشت کلزا رفته که پس از سرمای دیررس بهاره، سه هزار و 745 هکتار آن به بار نشسته و پیش‌بینی می‌شود از این سطح 6 هزار تن دانه روغنی کلزا برداشت شود.

مراغه - ایرنا - رییس جهادکشاورزی مراغه از تولید 34 هزار تن شیر در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

تهران - ایرانا - وزیر ورزش و جوانان روز سه‌شنبه در حکمی «سیدضیاءالدین شجاعی برهان» را به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش کارگری منصوب کرد.

تهران - ایرنا - تعداد 18 فقره طرح در فروردین امسال با ارزش 417 میلیون و 400 هزار دلار در بخش صنعت، معدن و تجارت با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی به تصویب رسیده است.

تهران - ایرنا - هماهنگ‌کننده ارشد سازمان ملل متحد برای توسعه مدیریت اطلاعات بلایا در آسیا و اقیانوسیه (APDIM) گفت: پاندمی ویروس کرونا بزرگترین بحران و حادثه بین‌المللی است که تا کنون جامعه بشری با آن مواجه شده و هنوز تحت کنترل درنیامده است.

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: وضعیت نظارت بر انبارهای استان مطلوب نیست به طوری که برخی انبارها به صورت غیررسمی فعالیت دارند و به سامانه جامع متصل نیستند که این موضوع امکان وقوع تخلف از جمله احتکار کالا را افزایش می دهد.

تهران - ایرنا - تلفات انرژی در بخش توزیع برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق ایران، سال گذشته تک رقمی شد و به عدد 9.76 درصد رسید.

تبریز - ایرنا - حضور زنان در بطن جامعه و مشارکت آنان در ابعاد مختلف حیات اجتماعی ایرانیان، از جمله دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی بود که در سال‌های نخست پیروزی نهضت در جمله معروف بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه «از دامن زن مرد به معراج می‌رود» نمود عینی یافت.

شهرکرد - ایرنا - رییس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با 20 خردادماه روز جهانی صنایع‌دستی دیدار از تمامی موزه‌های این استان برای عموم مردم رایگان است.