جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - بیشینه دمای هوا در مناطق گرمسیری استان خراسان رضوی تا روزهای پایانی هفته جاری به حدود 45 درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

تهران - ایرنا - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین نسخه هفتم دستورالعمل درمان کووید 19 خبر داد.

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه روند بازار در وضعیت کنونی نیم‌نگاهی را به نرخ دلار نیمایی دارد، افزود: انتظار بازار این است که قیمت دلار نیمایی به صورت آهسته و پیوسته افزایش یابد که این موضوع بر سودآوری شرکت‌ها بسیار موثر خواهد بود.

زاهدان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر این استان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی در بازرسی از یک دستگاه کامیون یک تن و 113 کیلو و 200 گرم تریاک کشف کردند.

تهران - ایرنا - «مصیب اکبری» فرنگی‌کار وزن 55 کیلوگرم اهل شهرری با امضا قرارداد با یک تیم آلمانی قصد دارد در صورت مهیا بودن شرایط در این فصل در بوندسلیگای آلمان به روی تشک برود.

تهران - ایرنا - بازیگر سینما و مدیر گروه فرهنگی و هنری سوینا (سینمای ویژه نابینایان) با اشاره به توسعه فعالیت‌های این گروه در کنار تبدیل آثار تصویری به صوتی از ورود به عرصه فرهنگی با برنامه «قصه شب» و کتاب‌های صوتی با همکاری هنرمندان و متخصصان روشن‌دل کشور طی ایام قرنطینه خانگی و روزهای کرونایی کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - برندگان سیزدهمین دوره جایزه بهترین کتاب ترجمه شده به انگلیسی طی رویدادی مجازی معرفی شدند.

تهران - ایرنا - وزارت امورخارجه تاجیکستان طی یک نامه رسمی خطاب به وزارت خارجه روسیه مراتب اعتراض خود را به دلیل اظهارات سرگئی لاوروف، وزیر خارجه درمورد موضوع تعین مرز و غیر نظامی سازی منطقه میان تاجیکستان و قرقیزستان اعلام داشت.

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی بردسیر از کشف 80 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز (سه‌شنبه) با 22 هزار واحد رشد، دوباره وارد کانال یک میلیون واحدی شد.

تهران - ایرنا - رییس بانک مرکزی با بیان اینکه تدابیری را به کار گرفتیم که نرخ ارز را کنترل کنیم، گفت: مشکل ارزی نداریم و ذخایر ارزی بانک مرکزی در حد کفایت و بسیار خوب است.

زاهدان - ایرنا - رییس اداره بهزیستی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته با پرداخت تسهیلات برای 120 مددجوی زیرپوشش این نهاد در شهرستان ایرانشهر شغل ایجاد شده است.

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برنامه‌های این شرکت برای آزادسازی و تعیین تلکیف قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

تهران - ایرنا - "اسحاق جهانگیری"معاون اول رییس‌جمهوری در سفری غیررسمی وارد کرمان شد.

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان برای تامین نانوذرات طلا مورد نیاز صنایع، روشی ارائه کرده است که می‌توان نانوذرات طلا را با خلوص بالا و ابعاد نسبتا یکنواخت به دست آورد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ گفت: به منظور فراهم سازی زمینه فعالیت کسب و کارهای نوین و شرکت‌های دانش بنیان و به کارگیری ایده‌های خلاق، با آغاز طرح تجمیع کننده بار در این شرکت، زمینه فعالیت علاقه‌مندان به استارت آپ‌های حوزه انرژی با هدف مدیریت مصرف برق در کلان شهر تهران فراهم شد.