جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مراسم اختتامیه رویداد ادبی، هنری و بهداشت روانی مسابقه ترم کرونایی به صورت مجازی برگزار که در بخش پادکست، دانشجوی دانشگاه جهرم اول شد.

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: مهارت آموزی زنان در قزوین به چند حرفه سنتی و قدیمی خلاصه شده و نسبت به ظرفیت‌های موجود توسعه یافته نیست.

زاهدان - ایرنا - رییس گروه تحقیقات هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: راسک با دماهای 44.7 و 49.4 درجه سلسیوس در فروردین و اردیبهشت 60 سال گذشته رکورددار بالاترین دمای ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی کشور بود.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: 4 عضو باند جاعلان مدارک تحصیلی که به صورت شبکه ای در نقاط مختلف کشور مدارک تحصیلی جعل می کردند دستگیر شدند.

کرمان - ایرنا - به گفته مدیر منابع آب شهرستان شهربابک از یک هکتار اراضی حریم و بستر رودخانه احمدی در روستای علی آباد این شهرستان رفع تصرف شد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تاکنون 10 میلیارد و 150 میلیون تومان زکات فطره در استان جمع‌آوری شده است.

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت موجب افزایش شفافیت در شرکت‌های دولتی خواهد شد، گفت: سود خوبی از این امر عاید دارندگان سهام عدالت می‌شود که قدرت خرید مردم را هم می‌تواند افزایش دهد.

مشهد - ایرنا - رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ورود خودروهای سواری غیربومی به این استان طی 11 روز نخست خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش مشهود داشته است.

تهران - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: موفقیت بزرگ امام خمینی (ره) تلفیق حکومت دینی با نظام مردم‌سالار و جمهوری بود که به الگویی در جهان اسلام تبدیل شد.

تهران - ایرنا - 31 سال از رحلت امام خمینی (ره) رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد. درباره ایشان مطلب کم نوشته نشده است. چه در زمان حیات و چه پس از آن. بنابراین اشاره به نکات زیر نیز مصداق زیره به کرمان بردن است و نکته جدیدی نخواهد بود، ولی از جهت شرایط امروز جامعه ایران لازم است که به دو دستاورد مهم رهبری ایشان اشاره کنیم.

تهران - ایرنا - ارزان‌فروشی یکی از آیتم‌های خاصی بوده که به نظر می‌رسد همیشه طرفداران خود را دارد. به عبارتی دیگر کالاهای ارزان بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص می‌دهند و مشتریان زیادی را جذب می‌کنند. فرآیندی که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران می‌تواند باعث شکست بنگاه‌های دیگر شود و تبعات منفی را برای اقتصاد به همراه داشته باشد.

تهران - ایرنا - فدراسیون جهانی کانوئینگ برنامه خود برای رقابت‌های سال 2021 (قبل و بعد از المپیک و پارالمپیک توکیو) را منتشر کرد.

اراک - ایرنا - رئیس اداره حفظ کاربری سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: 20 هکتار از اراضی مزروعی این استان که به منظور خروج از بهره‌برداری زراعی، فنس و دیوار کشی شده بود، با دستور مقام قضایی امسال آزاد سازی شد.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز توزیع هزار و 60 بسته حمایتی کمک‌های مومنانه خیران برای نیازمندان در قالب طرح مواسات، پویش همدلی و طرح دست یار خبر داد.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: بتازگی بیش از سه میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تجهیز هنرستان‌های فنی حرفه‌ای شهرستان شیروان در سال تحصیلی جاری اختصاص یافته است.

کرمان - ایرنا - پیرزن باورش نمی شود چطور وقتی سند منگوله دار خانه را در دست دارد، ماموران در می زنند و به او می‌گویند برو بیرون. و وقتی مقاومت می‌کند او را به زور و کشان کشان بیرون می برند و اثاثیه اش را هم در کوچه می ریزند. باورش بر این است که وقتی سند داری، هیچ کجا امضا نکرده ای و رضایت هم نداری، هیچ کس نمی تواند خانه ات را بدون رضایت تو بخرد یا بفروشد یا بیرونت کند.