جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرری ایرنا مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران (شهرری) گفت: برای رفع مشکل کم آبی شهر حسن‌آباد فشافویه و روستاهای حومه آن، انتقال آب از سدهای تهران با پیش‌بینی هزینه 800 میلیاردریالی در دستور کار قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - زنجیره اعتراض‌ها در ایالت‌های متفاوت ایالات متحده امریکا نه تنها قطع نمی‌شوند، بلکه از شهری به شهر دیگر و حتی کشورهای دیگر گسترش پیدا می‌کنند.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با اشاره به ثبت تعداد وقایع چهارگانه گفت: میزان تولد (ولادت) این استان در سال گذشته 13.4 درصد نسبت به سال 1397 کاهش دارد.

تهران - ایرنا - مهم‌ترین وجه مردمی بودن حضرت امام (ره) را باید در ساده‌زیستی و البته تطابق حرف با عمل و رفتار او دانست. به عبارتی زندگی شخصی و سیاسی او برای مردم روی پنهانی دیگری نداشت و این راستی و صداقت اولین و مهم‌ترین مرحله مردم‌گرایی ایشان بود.

تهران - ایرنا - گرچه بیش از 4 ماه از انتخابات مجلس یازدهم در اسفند 98 می‌گذرد و تا انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم قریب به یک سال زمان باقی است اما برخی جریانات از هم‌اکنون به فکر انتخابات بعدی هستند و به برنامه‌ریزی مشغولند. در این میان اصلاح‌طلبان که سال 98 را با شکست پشت سر گذاشته‌اند درصدند تا اگر به دلایلی مجلس را به جریان رقیب واگذار کردند دولت را در اختیار خود بگیرند تا سهمی از...

سنندج - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد از توقیف یکدستگاه بیل مکانیکی در حین تخریب اراضی ملی منطقه هورامان از توابع این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - مجری طرح دانه‌های روغنی وزارت جهاد کشاورزی از پیشنهاد این وزارت برای افزایش قیمت خرید تضمینی دانه‌های روغنی خبر داد و گفت: این اقدام، باعث ترغیب کشاورزان برای افزایش کشت این محصول خواهد شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع آتش‌سوزی های اخیر در منطقه زاگرس گفت: کاهش سطح آتش‌سوزی‌ها در استان به دلیل تعامل و کمک جوامع محلی بوده است و این جوامع نقش مهمی در مقابله با آتش سوزی جنگلها دارند.

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: لایروبی رودخانه محدوده شهری خرم‌آباد عامل مهمی در پیشگیری از وقوع سیلاب است که با همکاری شهرداری این مهم محقق می‌شود.

کرج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به عادی شدن روال کاری و فعالیت ادارات گفت: از این پس نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات استان البرز برگزار می‌شود.

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از امروز / سه شنبه / تکمیل ثبت نام برای متقاضیان طرح ملی اقدام مسکن که فقط از طریق پیامک ثبت نام کرده‌اند، آغاز می‌شود.

قم - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل و پانزدهم خرداد در اطلاعیه ای تاکید کرد: آینده روشن انقلاب اسلامی یعنی حاکمیت کامل دین، ارتقاء عیار دین‌داری و معنویت و همچنین تحقق عدالت اجتماعی و رفاه با پیروی از راه امام واقع خواهد شد و ملت ایران و امت اسلامی را در مسیر عزت و سربلندی قرار خواهد داد.

مشهد - ایرنا - نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با اتکا بر ارتباط عاطفی با اقشار پابرهنه جامعه توانست مشکلات و بحرانهای کشور را حل و فصل نموده و از آنها عبور دهد.

مشهد - ایرنا - مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: از ابتدای خرید تضمینی کلزا و گندم در این استان تاکنون 2 هزار و 15 تن از این 2 محصول خریداری شده است.

تهران - ایرنا - روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اعلام کرد: قرارگاه خاتم صرفا پیمانکار احداث فازهای سه‌گانه پالایشگاه ستاره خلیج فارس است و تولید و عرضه بنزین این پالایشگاه زیر نظر وزارت نفت صورت می‌گیرد.

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: آموزه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) باید در سطح جامعه ترویج یابد.