شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - نخست وزیر پاکستان روز دوشنبه بار دیگر به مردم این کشور نسبت به گسترش ویروس کرونا و افزایش قربانیان آن تا روزهای آینده هشدار داد، این درحالی است که مقامات ایالتی در پنجاب پاکستان تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کووید -19 تنها در شهر «لاهور»، را بیش از 600 هزار نفر تخمین زدند.

شهرکرد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خانمیرزا، از مهار آتش‌سوزی در اراضی ملی و جنگلی روستای زرین‌درخت این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران گفت: پژوهشکده سامانه‌های ماهواره پژوهشگاه فضایی ایران می‌تواند در توانمندسازی صنعت ماهواره‌ای کشور نقش موثری داشته باشد.

گناباد - ایرنا - نوجوان 13 ساله ساکن روستای بهدادین بخش سنگان شهرستان خواف روز دوشنبه دچار حریق شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از پیدا شدن جسد جوان 35 ساله غرق شده در رودخانه بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد.

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نمایندگان بازنشستگان با بررسی افزایش حقوق امسال بازنشستگان در شورای عالی کار موافقت کرد.

بجنورد - ایرنا - سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اعلام کرد: با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت کلاس‌های گروهی آموزشگاه‌های آزاد هنری این استان از سرگرفته شد.

مشهد - ایرنا - شهردار مشهد گفت: به دنبال رضایت و رفاه مردم هستیم، مردم آسیب دیده‌اند و به همین دلیل اقدامات شهرداری باید در راستای بهتر شدن حال مردم باشد.

لندن - ایرنا - مدارس مقاطع ابتدایی انگلیس امروز (دوشنبه 12 خرداد) در حالی بازگشایی شد که نیمی از واجدین شرایط در کلاس‌های درس حاضر نشدند.

تهران - ایرنا - منابع پزشکی در یمن اعلام کردند که طی ماه گذشته میلادی (مه)، بیش از هزار یمنی تنها در شهر عدن واقع در جنوب یمن بر اثر بیماری‌های واگیردار از جمله کرونا جان خود را از دست دادند.

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات مشترک نیروهای پلیس شهرستان ساوه و استان قم 6 عضو یک باند سرقت که سال گذشته به 2 شعبه بانک و یک طلافروشی دستبرد زدند، شناسایی و دستگیر شدند.

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: برگزاری آیین 15خرداد، موضوعی سیاسی نیست، بلکه بدهکاری به نسل‌های متدین و انقلابی قبل است که باید پرداخت شود.

مشهد - ایرنا - با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، مجوز فعالیت برای شرکت‌های بخش خصوصی در زمینه جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک صادر می‌شود.

بجنورد - ایرنا - جسد 2 نوجوان مانه‌وسملقانی که در شهرآوای این شهرستان غرق شده بودند، بعد از ظهر امروز با همکاری نیروهای جمعیت هلال احمر از استخر کشاورزی بیرون کشیده شد.

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: 216 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا در این استان اختصاص یافته که ظرفیت مناسبی برای حمایت از این کسب و کارهاست.

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه ارتکاب سرعت غیرمجاز و خطرناک از علل اصلی وقوع حوادث و تلفات رانندگی است، خودروهایی که با سرعت بالا در راه‌های برون شهری تردد کنند به مدت 10 روز توقیف خواهند شد.