شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین حریت و آزادگی را لازمه کار در حوزه مطبوعات و قلم دانست و گفت: کار رسانه‌ای حقیقتا جزو شغل‌های سخت و زیان آور محسوب می‌شود.

شیراز - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس اعلام کرد: آیین گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی که به همین مناسبت در یک هزار و 224 کانون فرهنگی هنری مساجد این استان تدارک دیده شده، به صور ت مجازی برگزار می‌شود.

گناباد - ایرنا - معاون مطالبه‌گری و شوراهای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: ظرفیت گروه‌های جهادی و مردمی این استان برای رفع معضل اشتغال و مسکن جوانان جهت دهی شود.

تهران - ایرنا - باراک اوباما در ادامه اعتراضات خود به قتل رنگین پوست آمریکایی خواستار انجام اصلاحات در سیستم دادرسی کیفری در ایالت متحده شد.

خرم‌آباد - ایرنا - روز دوشنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی کلنگ مدرسه سه کلاسه در روستای سیاوش آباد ازنا به زمین زده شد.

آستارا - ایرنا - استاندار گیلان گفت: جمهوری آذربایجان در اجرای طرح‌های ریل و بارانداز آستارا 60 میلیون دلار سرمایه‌گذاری را متعهد شده‌بود، و تحقق کامل این امر را از طریق مبادی رسمی و دیپلماتیک پیگیری می‌کنیم.

تهران - ایرنا - همزمان با ادامه تنش‌ها در لیبی و تلاش طرف‌های خارجی برای داشتن دست برتر در شمال آفریقا، نیروهای ژنرال «خلیفه حفتر» مورد حمایت عربستان و امارات متحده عربی و روسیه اعلام کردند که امروز (دوشنبه) توانستند بار دیگر کنترل شهر «اصابعه» در غرب لیبی را پس از 10 روز تسلط نیروهای دولت «وفاق ملی» مورد حمایت ترکیه و قطر به دست بگیرند.

تهران - ایرنا - اداره کل سلامت شهرداری تهران و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با هدف آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در این حوزه توافقنامه همکاری امضا کردند.

تهران - ایرنا - یک عضو مجلس نمایندگان اردن دوشنبه شب گفت: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تلاش کرد مقدسات فلسطین را تصاحب کرده و کنترل آن را بدست گیرد.

مهاباد - ایرنا - سرپرست فرمانداری بوکان گفت: با توجه به اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل امسال به دلیل فراگیری ویروس کرونا در این شهرستان با تصویب اعضای ستاد هماهنگی برگزار نمی شود، معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) از طریق فضای مجازی می‌تواند بهترین کار باشد.

تهران - ایرنا - حمام تاریخی محله درویش شهر دماوند یکی از حمام های تاریخی شهرستان است که با هدف حفاظت از آثار تاریخی و توسعه بخش فرهنگی شهر، پس از مرمت به موزه تبدیل خواهد شد.

تهران - ایرنا - در آستانه قیام خونین 15 خرداد سال 42 مسئولان شهرستان ورامین روز دوشنبه با حضور در بیمارستان شهدای 15 خرداد از پرستاران و کادر درمانی قدردانی و از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

تهران - ایرنا - زمان انجام معاملات در نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) تغییر کرد.

تهران - ایرنا - دو استاد دانشگاه آمریکا معتقد هستند که ایالات متحده با استفاده از تبلیغات و رسانه‌ها تلاش می‌کند بر نژادپرستی سرپوش گذاشته و بر افکار عمومی جهان و کشور خود اثرگذار شود.

گرگان - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان گفت که 22 درصد از جامعه آماری تحت پوشش در این استان از مزایا و خدمات بیمه اجتماعی برخوردار شدند.

آستارا - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی در آستارا مطالبه تجار و بازرگانان است و این طرح در کارگروه صادرات کالاهای غیر نفتی استان تصویب شده‌است.