شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به پیگیری‌های مداوم رییس جمهوری در خصوص ضرورت حل مشکل آب و دیگر مشکلات مردم شریف و غیور استان خوزستان تاکید کرد: بخش عمده مشکل آب منطقه غیزانیه هفته آینده حل می‌شود.

همدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با تاکید بر ارائه آموزشهای علمی و اصولی در آموزشگاه‌های استان گفت: در این مراکز باید افراد متخصص و مدرسان دارای صلاحیت جذب شوند.

تهران - ایرنا - عضو فعال فراری گروهک افراطی حزب التحریر بازداشت شد.

بجنورد - ایرنا - رییس مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: مراتع این استان زیر پوشش بیمه نیستند و با توجه به هزینه بالای بیمه، دامداران ذینفع و بهره‌برداران از آن استقبال چندانی نمی‌کنند.

همدان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: قطعه سوم طرح محور چهار خطه تویسرکان - کنگاور تا پایان هفته دولت امسال بهره‌برداری می‌شود.

مشهد - ایرنا - جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات مشهد با شرکت در همایش دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت سالگرد قیام 15 خرداد با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

ساری - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: از تعداد 812 آببندان استان مازندران حدود 109 آببندان برای جذب سرمایه‌گذار و مقاصد گردشگری انتخاب شدند.

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 15 تن از اراذل واوباش سابقه‌دار شهر کرمانشاه که اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

تهران - ایرنا - «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) همزمان با اوج گرفتن بحث ها درباره محاکمه او به اتهام فساد، با انتشار توئیتی مدعی شد که در روزهای اخیر چندین پیام تهدیدآمیز مبنی بر قتل وی و خانواده‌اش دریافت کرده و سرانجام برای شکایت به پلیس مراجعه کرده است.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش عالی رژیم صهیونیستی اعلام کرد ممکن است زمان الحاق بخشی از مناطق کرانه باختری به فلسطین اشغالی به تعویق بیفتد.

مشهد - ایرنا - رییس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای رزمایش بزرگ مواسات و همدلی 2 هزار بسته کمک معیشتی توسط ماموران این فرماندهی بین خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شد.

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: کرونا با همه مشکلات و خطراتی که داشت یکسری مسایل را خیلی خوب آشکار کرد که آن موضوع خودباوری است که به آن رسیدم.

بغداد - ایرنا - وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور طی ماه گذشته میلادی (مه) حدود 2 میلیارد و 91 میلیون دلار درآمد نفتی داشته است؛ این در حالی است که درآمد نفتی عراق در ماه ژانویه (چهار ماه قبل از آن) 6 میلیارد و 163 میلیون دلار بوده است.

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان از مردم خواست هشدارهای مربوط به افزایش شیوع کرونا را جدی بگیرند و گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت استان از لحاظ ابتلا به این بیماری، از هموطنان درخواست می‌کنیم به این منطقه سفر نکنند.

تبریز - ایرنا - نخستین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌شرقی امروز پس از چهار ماه وقفه در حالی برگزار شد که نگرانی از افزایش خسارت 500 میلیارد تومانی کرونا به صنعت گردشگری استان و غیرقابل تحمل بودن ادامه این روند از محورهای اصلی صحبت‌های شرکت‌کنندگان بود.

تهران - ایرنا - طوفان گرمسیری «آماندا» با درنوردیدن السالوادور و گواتمالا در میان امواج خروشان سیلاب و قطعی برق، منجر به جان باختن 10 نفر شد.