شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: حجم سرمایه‌گذاری خارجی کشور در سال گذشته 850 میلیون دلار بود که 18 درصد از آن یعنی حدود 160 میلیون دلار در استان زنجان صورت گرفته است.

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد: در رزمایش ایران همدل (در ماه مبارک رمضان) 83 میلیارد تومان کمک مردمی برای ارسال به نیازمندان جمع آوری شد.

تبریز - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: خسارت‌ها و هزینه‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای به مراتب سنگین‌تر از خسارات بیماری کروناست، اما احساس می‌شود که حساسیت این موضوع به اندازه کرونا به جامعه منتقل نشده است.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری از بازار سرمایه و مشارکت فعال مردم در این بازار به عنوان فرصتی بزرگ برای اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: باید از اعتماد مردم به بازار سرمایه حراست و حفاظت شود البته مردم باید بدانند که بازار سرمایه ریسک پذیر است و باید برای فعالیت در این بازار با کارشناسان مشورت کنند.

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و استاندار همدان با انتشار بیانیه‌ای مشترک، تحریم وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا را محکوم و این حرکت را نشانه درماندگی و سردرگمی آمریکا دانستند.

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی پژوهشکده مطالعات اجتماعی گفت: کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس به دلیل اتخاذ سیاست‌های متناقض در مواجهه با کرونا دچار سردرگمی شدند که علاوه بر افزایش مرگ و میر، نارضایتی اجتماعی را نیز به همراه آورد.

تهران - ایرنا - ادعای یک پزشک مطرح ایتالیایی مبنی بر پایان کرونا در ایتالیا سبب نگرانی شده و دولت درباره بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی هشدار داده است.

تهران - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نهضتی که امام خمینی (ره) پایه گذاری کردند تا امروز ادامه یافته است و آزادی خواهان جهان در کشورهای مختلف دنیا این نهضت و جریان را امتداد می‌بخشند.

ساری - ایرنا - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ملت ایران در برابر هیچ تهدیدی سر خم نمی‌کند، تاکید کرد: دشمن از سرمایه‌گذاری روی تاب‌آوری ملت ایران پشیمان خواهد شد.

اردبیل _ ایرنا _ راننده یک دستگاه تراکتور بر اثر واژگون شدن و سقوط به دره در خلخال جان باخت.

مشهد - ایرنا - دوربین غربالگری حرارتی و تجهیزات تب‌سنجی برای پیشگیری از بیماری کرونا به بخش پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی مشهد انتقال یافت.

تهران - ایرنا - رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 3 سارق که باندی را تشکیل و از انبار فروشگاه بزرگ تجاری بالغ بر 80 میلیارد ریال سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

ساری - ایرنا - فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان گفت: عدم درمان بموقع کم‌کاری تیروئید در شیرخوارگان می‌تواند منجر به عقب‌ماندگی ذهنی شود.

تهران - ایرنا - مهاجم اسبق تیم ملی برزیل بر این باور است که «لیونل مسی» بهترین بازیکن کره خاکی بوده و «نیمار» و «ادن هازارد» در رتبه‌های بعدی هستند؛ «کریستیانو رونالدو» هم در این رتبه بندی جایی ندارد!

تهران - ایرنا - تارنمای انگلیسی بی‌بی‌سی گسترش ناآرامی‌ها و خشونتی که برای ششمین روز متوالی در اعتراض به قتل یک شهروند سیاهپوست آمریکایی آفریقایی‌تبار در بیش از 75 شهر ایالات متحده ادامه دارد را از زمان ترور «مارتین لوترکینگ» رهبر جنبش سیاهپوستان در سال 1968 بی‌سابقه ارزیابی کرد.

ایرنا - سنندج - منطقه سرشیو مریوان در استان کردستان با داشتن باغ های میوه، اراضی زراعی و مراتع مرغوب با گل و گیاه‌های وحشی و مناطق کوهستانی و جنگلی شرایط مساعدی برای فعالیت زنبورداری دارد. این مجموعه عوامل سبب شده این منطقه از استان کردستان یکی از قطب های تولید عسل در کشور باشد.