شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - لیگ برتر فوتبال کشور در حالی قرار است از اواخر خرداد آغاز شود که برخی از اعضای تیم فوتبال سپاهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و این موضوع در مورد چند تیم دیگر لیگ برتری نیز صدق می‌کند.

تهران - ایرنا - رییس کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت کرونا هشدار داد که اگر اصناف و واحدهای بازگشایی شده اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، محدودیت‌های قبلی آن‌ها به سرعت و بدون کم و کاست باز خواهد گشت و با پلمب و تعطیلی مواجه می‌شوند.

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی گفت: اگر مجموعه‌ای مانند جهاددانشگاهی تاسیس شد تا کارهای بزرگی انجام دهد، حاصل خودباوری است که امام خمینی (ره) ایجاد کرد.

تهران - ایرنا - مدیر کل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به اینکه از روز افتتاح سایت xdslplus.ir تاکنون 70 درصد درخواست‌ها در طی بازه 48 ساعته تحویل و فعال شده است، گفت: 30 درصد مانده درخواست‌ها به دلیل بررسی و فرآیند امکان‌سنجی در دست انجام است و به موقع تحویل می‌شود.

ساری - ایرنا - دفاترپیشخوان دولت در مازندران این روزها بخاطر ثبت‌نام افراد درسامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) وگرفتن احرازهویت پرجمعیت است و این شلوغی با برخی بی توجهی‌ها به فاصله‌گذاری اجتماعی در این مراکز به نوعی خطر کرونا را پررنگ‌تر کرده است.

همدان - ایرنا - همزمان با قرار گرفتن مبل و منبت ملایر در فهرست صنایع‌دستی جهان، دانشگاه ملی این شهر با راه‌اندازی مرکز تحقیقات پیشرفته این هنر صنعت، ظرفیت علمی بالا و امکانات مطلوب علمی و پژوهشی خود را به کار گرفت و پابه‌پای این هنرصنعت گام‌هایش را آغاز کرد.

ایرنا - تهران - علی ربیعی سخنگوی دولت، ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساختمان کوثر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هر گونه تغییر قیمت در بازار حتما باید با اطلاع قبلی و انجام فرآیندهای لازم باشد و هیچ کدام از تولیدکنندگان یا عرضه‌کنندگان حق تغییر قیمت در بازار را خارج از این قاعده ندارند.

خرم آباد - ایرنا - مسوول مرکز آبشار عاطفه ها در پلدختر گفت: 10 سری جهیزیه از سوی این مرکز تهیه و در اختیار نوعروسان نیازمند این شهرستان قرار گرفت.

تهران - ایرنا - بانک مهر اقتصاد در ادامه ساماندهی بانک‌های نظامی، به عنوان دومین بانک نظامی در بانک سپه ادغام شد.

ایرنا - سنندج - مساحتی نزدیک به 6 میلیون هکتار از مجموع جنگل‌های زاگرس در غرب ایران را جنگل‌های بلوط تشکیل می‌دهند که از منطقه جنوب پیرانشهر تا استان فارس به صورت یک کمربند، قسمت غربی کشور را در بر گرفته و نقش بسیار تثبیت کننده‌ای در تامین امنیت زیستی در فلات مرکزی ایران دارد. این جنگل‌ها علاوه بر کارکردهای زیستی به عنوان یک سد در برابر هجوم ریزگردها از همسایه غربی عمل می‌کند و تامین...

دزفول - ایرنا - آتش سوزی گسترده در زمین‌های غرب رودخانه دز در محل تیپ 292 زرهی دزفول موجب آلودگی هوای منطقه شد.

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: سه اثر تاریخی فرهنگی در این استان تعیین حریم شد.

دهلی نو - ایرنا - ارتش هند روز دوشنبه تلاش شبه نظامیان برای نفوذ به خاک این کشور در جامو و کشمیر را خنثی کرده و چند پایگاه شبه نظامیان در کشمیر تحت کنترل پاکستان را هدف قرار داد.

اندیمشک - ایرنا - بخشی از مراتع و درختان پایین تاج سد کرخه ظهر روز دوشنبه دچار آتش‌سوزی شد.

«علی ربیعی» بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: امیدواریم همانگونه که قانون اساسی دولت را محور اداره امور اجرایی قرار داده و قوه مجریه که بار اجرایی را به دوش می‌کشد، مجلس تازه نفس هم به هم‌افزایی دولت در این مصاف بپیوندد و در عمل برای حل مشکلات و پیشرفت و توسعه کشور به پا خیزد.