شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص امضای تفاهم‌نامه با وزارت آموزش پرورش گفت: پیش از این در وزارت ورزش و آموزش و پرورش کارهای موازی صورت می‌گرفت که با امضای این تفاهم‌نامه از این موازی کاری‌ها جلوگیری می‌شود و در سه بعد با وزارت ورزش و جوانان همکاری می‌کنیم.

تهران - ایرنا - رییس اداره ورزش‌های همگانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جشنواره ورزش های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی در چهار رشته ورزشی روبیک، دارت، طناب زنی و آمادگی جسمانی با هدف گسترش ورزش‌های همگانی در میان دانشجویان علوم پزشکی برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - اضطراب؛ نوعی ترس آسیب‌زا است که به دلیل وجود یک مسئله در انسان رخ می‌دهد. در زندگی روزمره هرکسی ممکن است چندین بار دچار اضطراب شود وجود استرس و اضطراب تاحدی قابل قبول است اما تکرار و شدت آن باعث بروز مشکلات متعدد از جمله، عدم تمرکز؛ عرق صورت و کف دست؛ لرزش صدا و دستها؛ رنگ پریدگی؛ خشکی دهان؛ بی‌اشتهایی یا در برخی موارد پرخوری و تپش قلب در فرد می‌شود.

بیرجند - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: وظیفه ما در دانشگاه‌ها این است که زمینه‌ای فراهم کنیم تا دانشجویان بتوانند از نوآوری و ایده‌های خود استفاده و مسائل و مشکلات مردم را حل کنند.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در مسیر رشد و توسعه استان قدم برداشته و همواره پیشرو بوده است.

مشهد - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران اعتقاد راسخ به پشتوانه مردمی نظام داشت که این مهم چراغ راه مدیران در برهه‌های مختلف است.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور نام نویسی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی در این استان برای سال تحصیلی 1400 - 1399 از امروز دوشنبه آغاز شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل هنرهای نمایشی، گفت: با توجه به بهبود شرایط و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بازگشایی سالن‌ها تا پایان خردادماه امیدواریم.

گچساران - ایرنا - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: 191 فقره آتش سوزی در سال جاری در جنگل و مراتع مناطق مختلف کشور رخ داده است.

تهران - ایرنا - نشریه اینکوایری استرالیا روز دوشنبه گزارش داد که شیوع بیماری کرونا موجب شده است 3 تا 4،6 میلیارد دلار به دانشگاه‌های این کشور خسارت وارد شود و 21 هزار شغل نیز در معرض خطر جدی قرار گیرند.

گرگان - ایرنا - جمعی از کشاورزان گلستان با اشاره به ضرورت تحقق جهش تولید، خواستار حمایت بیشتر مسوولان برای بسترسازی رسیدن به این هدف با افزایش تولید، بهره‌وری بیشتر و حل مشکلات مربوط به بخش کشاورزی شدند.

تهران - ایرنا - رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در شرایط فعلی کشور در مواجه با تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، طرح یاوران تولید می‌تواند با ارائه راهکارها از سوی محققان، ضامن امنیت غذایی کشور باشد.

ایرنا - مشهد - با آمدن کرونا شکل زندگی آدمها متفاوت گشته است. در این میان عده زیادی شغل های خود را از دست داده یا دچار رکود اقتصادی شده‌اند. یکی از گروه‌های شغلی که دچار مشکلات زیاد گشته‌اند، هنرمندان می‌باشند. هنرمندان که اکثرا بیمه نیستند و از طرف ارگانی هم حمایت نمی‌شوند، این‌روزها با مشکلات زیادی درگیر هستند. یکی از هنرمندان که به دلیل این مهمان ناخوانده دچار مشکلاتی گشته آقای غلامی...

تهران - ایرنا - پلیس فتا نیروی انتظامی نسبت به کلاه برداری‌های اینترنتی تحت عنوان رجیستری موبایل هشدار داد.

«علی ربیعی» بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نقش محمود واعظی در تحولات پشت پرده دولت و ادعای تهدید وزیر بهداشت، گفت: به هیچ وجه آقای نمکی تاکنون نه قصد استعفا داشته و چنین اقدامی را هم انجام نداده است. ما از اساس این موضوع را تکذیب می‌کنیم و از فردی هم چنین مسئله‌ای را مطرح کرده، درخواست می‌کنیم با دقت حرف بزنند.

پکن - ایرنا - تاثیرات کرونا بر کارگران مهاجر چینی به حدی سنگین است که بسیاری بر این باورند وجود خیل عظیم بیکاران درگیر بحرانی شده که به مراتب از بحران ها و چالش های مالی و حتی بیماری مرگبار سارس شدیدتر است.