شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

«علی ربیعی» بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و قیام 15 خرداد، از خسارت 108 هزار میلیارد تومانی کووید 19 بر 13 رسته شغلی خبر داد و گفت: این بیماری 65 هزار میلیارد تومان در اسفند و 43 هزار میلیارد تومان در فروردین به 13 رسته محاسبه شده خسارت وارد کرد.

ارومیه - ایرنا - سرپرست معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به وضعیت کنونی شیوع بیماری کرونا و دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان، بازگشایی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی منوط به ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت و رعایت دستورالعمل‌هاست.

تهران - ایرنا - دانشگاه جامع علمی کاربردی، در راستای تحقق اهداف خود در حوزه اشتغال، کارآفرینی و توسعه ارتباط با صنعت، نخستین نشست مشترک دانشگاه جامع علمی کاربردی و صنعت ورزش کشور را در قالب مجموعه نشست‌های ارتباط با صنعت برگزار می‌کند.

تهران - ایرنا - باشگاه منچستر یونایتد قرارداد مهاجم نیجریه‌ای خود را به مدت یک نیم فصل دیگر تمدید کرد.

گرگان - ایرنا - سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه 20 میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت کرونا در اختیار مدیران باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی استان قرار می‌گیرد گفت که این میزان اعتبار پاسخگوی زیان ناشی از تعطیلی چند ماهه 300 باشگاه ورزشی این استان نیست.

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: الحاق بخش‌هایی از این شهرستان نظیر گمرک، راه آهن و بندر به منطقه آزاد انزلی، خواسته مردم است و با تحقق این امر، شهرستان تالش نیز از منافع آن بهره‌مند خواهد شد.

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم با ارائه آماری از خسارات جانی و مالی حوادث آبان 98، شمار جان‌باختگان این حوادث را 230 نفر اعلام کرد

تهران - ایرنا - فرماندار شمیرانات تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و حساسیت شهرستان در بروز حوادث متعدد، نیازمند تقویت تجهیزات و امکانات دستگاه های خدماتی و امدادی برای مدیریت بحران های احتمالی هستیم.

تهران - ایرنا - با وجود ادامه بحران شیوع کرونا در جهان، دولت انگلیس با تصویب دستورالعمل‌هایی جدید جواز از سرگیری تولیدات سینمایی و تلویزیونی را در این کشور صادر کرد.

ارومیه - ایرنا - حسینعلی راشکی با ابلاغ سیدضیا هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به سمت رییس جدید مرکز ارومیه منصوب و معرفی و حکم انتصاب وی با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و پدرام الوندی معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی اعطا شد.

تهران - ایرنا - آیین تشییع پیکر حسن توفیق صبح فردا سه‌شنبه 13 خرداد برگزار خواهد شد.

مشهد - ایرنا - مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار این استان‌ها در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه امسال 296 هزار و 722 واحد رشد کرده است.

تهران - ایرنا - باشگاه‌های لیگ برتر جزیره در نشست بعدی خود که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، در خصوص پخش صدای تماشاگران که در بازی فیفا20 استفاده شده است، در دیدارهای بدون تماشاگر لیگ جزیره رای‌گیری خواهند کرد.

تبریز - ایرنا - مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 49 تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در این استان در جریان طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه دامپزشکی در ایام مبارک ماه رمضان کشف و معدوم شد.

تهران - ایرنا - اداره‌کل هنرهای نمایشی سومین گزارش خود را در رابطه با رصد و پیگیری شرایط و مشکلات گروه‌های نمایشی و تماشاخانه‌های خصوصی در وضعیت همه‌گیری بیماری کرونا این بار با تمرکز بر تئاتر استان‌ها منتشر کرد.

مسکو - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اتهام به کشورش در مداخله در اعتراض‌های آمریکا را شیوه کثیف گمراه کردن اطلاعاتی افکار عمومی خواند.