شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «درک شووین» افسر پلیس پیشین مینیاپلیس ایالت مینه‌سوتا که به قتل «جورج فلوید» شهروند سیاهپوست آمریکایی متهم است، در حال حاضر در زندانی با نهایت تمهیدات امنیتی به‌سر می برد.

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: فردی که 15 میلیارد ریال از شهروندان بروجردی کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

آبادان - ایرنا - معاون پرستاری وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کمبود پرستار به ویژه پرستار تخصصی در سه منطقه اهواز، دزفول و آبادان به شدت احساس می‌شود.

تهران - ایرنا - براساس آخرین تصمیمات کارگروه بررسی پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و همچنین ستاد لجستیک مقابله با بیماری کرونا، صادرات اقلام تجهیزات پزشکی با رعایت سایر ضوابط و مقررات تا پایان شهریور ماه 1399 اعلام شد.

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: رسانه‌ها فضای جامعه را برای رخداد بزرگ فرهنگی، ارزشی و علمی کنگره ملی سه هزار شهید این استان آماده کنند.

اقتصاد کیش که بیش از هر چیز بر پایه گردشگری استوار است، با شیوع کرونا روزهای سختی را می گذراند. کسب‌وکارها و فعالان صنعت گردشگری برای گذر از این روزهای سخت به اقدام‌ها و برنامه‌های حمایتی نیاز دارند.

بوشهر - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ظرفیت‌های تولید و توسعه این استان را شناسایی کنند و به اطلاع مردم برسانند و عزم جدی‌تری برای رونق و جهش تولید داشته باشند.

تبریز - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رفع موانع تولید گفت: تحقق این امر مستلزم همکاری دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها است.

تهران - ایرنا - الحشد الشعبی عراق روز دوشنبه از دستگیری دو فرمانده داعش در شهر موصل شمال عراق خبر داد.

تهران - ایرنا - بدنبال آغاز مجدد لیگ‌های فوتبال در اروپا، خبرگزاری فرانسه در گزارشی جالب به اتفاقات نخستین آخر هفته فوتبالی قاره سبز پس از وقفه حدودا سه ماهه پرداخت؛ از هواداران پلاستکی روی سکوها تا ایده سینما فوتبال و طنین صداهای فراموش شده در مستطیل سبز.

لندن - ایرنا - سفیر ایران در انگلیس اعلام کرد: با هدف تقویت دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع، سایت بخش کنسولی سفارت لندن، به سامانه نوبت دهی برخط (آنلاین) مجهز شده است.

گچساران - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق بررسی کارشناسان، 100 هکتار از جنگل های منطقه حفاظت شده خائیز بر اثر آتش سوزی چهار روز گذشته خسارت دیده که از این میزان 40 هکتار دچار آسیب جدی شده است.

شیراز - ایرنا - رییس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس گفت: باید برای دوران بعد از کرونا و کاهش آسیب‌های ناشی از این بیماری، برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی داشته باشیم.

تهران - ایرنا - مقایسه آمار شهرهایی که در آن یک نقشه و مسیریاب بومی کاربران بیشتری داشته است نمایش‌دهنده این است که میانگین سرعت افراد در بزرگراه‌های اصفهان بالاتر از شهرهای دیگر بوده است.

بروجرد - ایرنا - با گرم شدن هوا، شنا و آب تنی در رودخانه ها و سدها افزایش یافته که آشنا نبودن به فنون شنا در این محل ها باعث شده خانواده های بسیاری در بروجرد داغدار شوند که مسوولان باید برای رفع این نگرانی‌ها تدابیری اندیشه کنند.

تربت‌حیدریه - ایرنا - امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی تربت‌حیدریه با تاکید بر تقویت باورها و اعتقادهای دینی مردم گفت: بهترین راهکار برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه، ارتقای این باورهاست.