شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: با توجه به بارش‌های خوب بهاره، مراتع و جنگل‌های این شهرستان از پوشش گیاهی مناسبی برخوردار بوده و لازم است تدابیر لازم برای مقابله با وقوع آتش‌سوزی اندیشیده شود.

کرج - ایرنا - خط تولید مکانیزه لامپ های کم مصرف روز دوشنبه با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز در شهرستان ساوجبلاغ گشایش یافت.

تهران - ایرنا - آمریکا در حالی برای ششمین روز پیاپی شاهد اعتراض گسترده به کشته شدن جورج فلوید است که در 15 ایالت این کشور گارد ملی مستقر شده و دونالد ترامپ از فرمانداران ایالت‌ها خواسته با معترضان برخورد سختگیرانه کنند.

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس سازمان ثبت احوال کشور طی حکمی هوشنگ شفیعیان را به عنوان سرپرست ثبت احوال لرستان منصوب کرد.

ارومیه - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز برداشت توت فرنگی در مزارع استان گفت: سالانه 200 تن توت فرنگی گلخانه‌ای در استان تولید و روانه بازار می‌شود.

تهران - ایرنا - وزارت دادگستری اعلام کرد: یکی از محکومان ایرانی محبوس در زندان‌های بلاروس با رایزنی مقامات مسئول به کشور منتقل و برای گذرانیدن ادامه محکومیت خود به مقامات دادسرای عمومی و انقلاب تهران تحویل شد.

کرمان - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه 6 هزار شغل برای زنان این استان طی یک سال گذشته ایجاد شده، گفت: طی این مدت اداره تعاون مبلغ 9میلیارد تومان تسهیلات برای راه اندازی مشاغل خانگی هزینه کرده است.

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: گتوند با 47.4 و ایذه با 20.9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان در 24 ساعت گذشته گزارش شده‌است.

تهران - ایرنا - چهره‌های سرشناس لیگ بسکتبال آمریکا در کنار مردم این کشور قرار گرفتند و اعتراض خود به خشونت پلیس و سیاست‌های نژادپرستانه در این کشور اعلام کردند.

مراغه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مراغه از حضور غلامرضا عبدی ورزشکار مراغه‌ای در نخستین دوره مربیگری آنلاین سطح یک سپک تاکرای آسیا خبر داد.

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم روند افزایش دما در روزهای آینده گرما در مناطق غیر ساحلی این استان به حدود 50 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

زاهدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: روند شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان تغییرات جدی به خود گرفته و روند صعودی را طی می‌کند.

ساری - ایرنا - تعویق برگزاری کنکور سراسری کارشناسی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اتفاق افتاد، با توجه به فشارهای چندین ماهه دانش‌آموزان پشت کنکوری، آنها را به مرحله عصبانیت رسانده است.

تهران - ایرنا - مراسم اختتامیه رویداد ادبی، هنری و بهداشت روانی مسابقه ترم کرونایی به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و برگزیدگان این جشنوراه کشوری معرفی شدند.

کرمانشاه - ایرنا فرماندار روانسر اعلام کرد: تمامی اماکن گردشگری و تفریحی این شهرستان از فردا (سه‌شنبه 13خرداد) تا روز شنبه هفته آینده تعطیل است.

بیرجند - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری روز دوشنبه از مراکز رشد و نوآوری دانشگاه‌های بیرجند، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و صنعتی بیرجند بازدید کرد.