شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با روز جهانی دوچرخه سواری، اپلیکیشن موبایلی «دوچرخه» توسط شهردار تهران رونمایی خواهد شد.

تهران - ایرنا - با دریافت 4910 عکس از 628 هنرمند عکاس در دبیرخانه سومین جشنواره «هشت»، مرحله نخست داوری آثار آغاز شد.

تبریز - ایرنا - رییس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی با اشاره به درخشش ورزشکاران این خطه در میادین مختلف ورزشی گفت: هیات بدن سازی و پرورش اندام استان در سال گذشته جزو سه هیات برتر کشور معرفی شد.

کرج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از راه اندازی سامانه نوین جمع آوری پسماندهای خشک برای بازیافت مناسب این ضایعات خبرداد.

تهران - ایرنا - مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا با متفاوت خواندن وضعیت کنونی حزب کمونیست چین در مقایسه با 10 سال پیش، چین را تهدیدی مداوم برای اندیشه، دموکراسی و ارزش‌های غربی دانست.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: طرح بزرگ کشتی سازی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک این استان تشکیل و مراحل نخست آن به تصویب رسید.

اصفهان - ایرنا - تابستان و زمان تفریح و رهایی از گرما فرا رسید ولی انگار ویروس کرونا قصد دارد این فصل را نیز همانند بهار در خموشی نگه دارد و قدرت درک و لذت را از مردم بگیرد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه گیری کرونا تمام نشده بلکه این ویروس چموش تر و خطرناک تر شده است. اگر غفلت کنیم و ساده بگیریم دقیقه 90 گل می زند و تمام دستاوردها در کنترل این اپیدمی از بین می رود.

قزوین - ایرنا - رئیس شورای اطلاع رسانی قزوین گفت: جابه جایی و عزل و نصب روابط عمومی ادارات استان باید با هماهنگی قبلی با این شورا انجام شود.

کرج - ایرنا - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز نسبت به افزیش مصرف آب در استان هشدار داد و از مردم خواست برای کاهش تنش آبی در تابستان 99 با این شرکت همکاری بیشتر کنند.

تهران - ایرنا - «عبدالناصر فروانه» مسئول رسیدگی به پرونده اسیران و آزادگان فلسطینی در یک گفت وگوی مطبوعاتی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از ابتدای بحران کرونا تاکنون بیش از 800 فلسطینی از جمله 10 دختر و زن را بازداشت کرده است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طی سه روز گذشته با افزایش دما، رکورد مصرف آب در 50 سال اخیر زده شد و این امر بی سابقه بوده است.

تهران - ایرنا - همزمان با صدمین روز همه‌گیری ویروس کرونا در کشور، از یادمان مجازی جامعه روزنامه‌نگاری برای 110 پزشک، پرستار و کادر درمان جانباخته در راه نجات بیماران مبتلا به کرونا رونمایی شد.

زاهدان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست چابهار گفت: تغییر سبد صید صیادان و اقدام به صید گونه‌های کمیاب و غیرمجاز در دریا که موجب تخریب محیط زیست و خطر انقراض گونه های دریایی می شود، معضل تازه این اداره است.

کرمانشاه - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بااشاره به محدودیت‌های کرونایی گفت: امسال مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد به شکل سابق برگزار نمی‌شود و برنامه‌های ویژه این ایام بیشتر در صدا و سیما و فضای مجازی بازنشر داده می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون امور ساماندهی جوانان وزیر ورزش و جوانان از پوشش 370 شهرستان تحت حمایت رزمایش همت جوانانه - کمک مومنانه خبر داد.