شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: روانشناس متهم اغفال دختران درمشهد هیچ گونه مجوز تاسیس مرکز یا تاییدیه فعالیت در حوزه روانشناسی از این اداره کل و یا اداره بهزیستی مشهد نداشته است.

قزوین - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تهیه و استخراج بانک اطلاعاتی مناطق در حوزه‌های مختلف برای امدادرسانی بهتر و دقیق‌تر ضروری است و بدون آماده سازی این مهم، خدمات دهی به شهروندان هنگام حوادث ابتر خواهد ماند.

خرم‌آباد - ایرنا - طی حکمی از جانب رییس سازمان امور مالیاتی کشور هادی ملکشاهی به عنوان مدیرکل این سازمان در لرستان منصوب شد.

سمنان - ایرنا - معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مقابله با کرونا نشان داد تا چه میزان «طرح هر خانه یک پایگاه سلامت» برای پیشبرد اهداف سلامت ضرورت و تاثیر دارد.

تهران - ایرنا - روند بازگشت به شرایط روزمره زندگی و بازگشایی کسب‌وکارها، هر روز در تمام جهان شتاب بیشتری می‌گیرد. به همین دلیل، بازارهای آسیایی روز سه‌شنبه به بالاترین نقطه رشد سه ماهه خود رسیدند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و پنجمین دوره مسابقات فرهنگیان استان تا پایان خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

نوشهر - ایرنا - این روزها تقاضا برای خرید زمین در غرب مازندران برای ساخت ویلا به اوج خود رسیده و جولان پول‌های سرگردان قیمت ها را نجومی کرده و همین مساله علاوه بر اینکه باعث نارضایتی مردم بومی منطقه شده، در میان مسئولان نیز نگرانی هایی را به وجود آورده است.

تهران - ایرنا - افرادی که برای ورود به سامانه سهام عدالت با مشکلاتی مواجه هستند، باید با مراجعه به سایت www.samanese.ir اطلاعات خود را به‌روز رسانی کنند.

اهواز - ایرنا - رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز دوشنبه با حضور در جمع مردم شهرک شهید چمران ماهشهر گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیتهای موجود منطقه مشکلات این شهرک هر چه زودتر برطرف شود.

تهران - ایرنا - مدیر گروه مردان کلینیک ناباروری مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا گفت: ناباروری یک مسئله صرفا زنانه نیست و طبق آمارهای جهانی سهم علل زنانه و مردانه در ناباروری تقریبا برابر است. در ایران حتی سهم علل مردانه بیش از علل زنانه است.

یزد - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر یزد هرگونه حمایت و مداخله از دوچرخه‌سواری بانوان در مرکز استان را رد کرد و گفت: این نهاد مدنی مسوول موضوع یادشده نیست و نمی‌تواند پاسخگوی این قبیل مسایل باشد.

تهران - ایرنا - چگونگی برخورد ترامپ با دو مساله همه‌گیری ویروس کرونا و آشوب‌های سراسری در آمریکا بر سر قتل یک شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست، موقعیت او را در انتخابات ریاست جمهوری آبان‌ماه امسال با مخاطره مواجه ساخته و دولتمردان ترامپ در مواجه به وقایع اخیر دچار اختلاف نظر شده‌اند.

کرمانشاه - ایرنا - براساس اعلام وزارت بهداشت، استان کرمانشاه در کنار 6 استان دیگر از نظر آمار مبتلایان به ویروس کرونا در وضعیت هشدار قرار گرفته و افزایش روزانه شمار مبتلایان به این ویروس موجب نگرانی مردم و مسوولان شده است.

بیرجند - ایرنا - سه مرکز نوآوری و رشد در استان خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

سنندج - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست مریوان گفت: با پایان یافتن قرارداد رسمی اجاره محدوده گردشگری دریاچه زریبار که در اختیار شهرداری بود، اکنون مدیریت این محدوده به حفاظت محیط زیست واگذار شد.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت هشت میلیارد ریالی یک پزشک متخلف به دلیل گرانفروشی، تقلب و دریافت وجوه مازاد بر تعرفه پزشکی خبر داد.