شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - این حرفه خود نمادی از سازگاری و همزیستی مسالمت آمیز با طبیعت است تعاملی دو طرفه که از طبیعت می گیری و بدان هم باز می گردانی بدون آنکه لطمه و آسیبی بدان وارد کنی.

تهران - ایرنا - هیات وزیران با تصویب آئین‌نامه اجرایی هدفمندی یارانه‌ها، بار دیگر وزارت کار را مکلف کرد که سه دهک بالای درآمدی را شناسایی و حذف کند؛ همچنین پرداخت یارانه به موالید جدید منوط به تایید وزارت کار خواهد بود.

تهران - ایرنا - کمیته ساحلی فدراسیون والیبال زمان و مکان برگزاری هشت رویداد سال 99 کشور را اعلام کرد.

زنجان - ایرنا - وضعیت معابر شهری یکی از عوامل موثر بر کیفیت زندگی شهروندان همچنین یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود اما طی سال‌های اخیر مشکلات متعددی دست به دست هم داده‌اند تا آسفالت خیابان‌ها و معابر زنجان به یک معضل ناتمام و همیشگی تبدیل شده و روزبه روز به وخامت این مسئله افزوده شود.

تهران - ایرنا - از زمانی که منطقه جنوب شرق آسیا و جنوب این قاره با دخالت آمریکا در امور کشورهای آن به ویژه در ارتباط این کشورهای با چین دچار تشنج شده است، اغلب کشورهای منطق از جمعه اندونزی به عنوان پرجمعیت ترین کشور اسلامی در جنوبب شرق آسیا سعی کرد راهبرد مشخصی را برای بقای مسالمت آمیز در این منطقه در پیش بگیرند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری و معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان سه مجوز اقامتگاه بوم‌گردی صادر شده است.

تهران - ایرنا - «ریکاردینیو» کاپیتان تیم ملی فوتسال پرتغال گفت: از رفتار باشگاه سرخورده شدم و انتظار توجه بیشتری از آن‌ها داشتم.

ایلام - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: کرونا 140 میلیارد ریال خسارت به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این استان وارد کرده است.

اهواز - ایرنا - دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز کرونا را فرصتی برای اعمال انضباط مالی و بازنگری در شیوه‌های مدیریتی و روی آوردن به اداره عالمانه و عاقلانه کشور دانستد.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: من اگر چشم می‌گفتم سال‌های سال در پرسپولیس می‌ماندم، شاید اگر این واژه را برای برخی به زبان می‌آوردم دوران حضورم در پرسپولیس کم نبود.

کرج - ایرنا - آنطور که پیشکسوتان و دست اندرکاران امور می گویند: حال این روزهای کشتی، ورزشی که ریشه در تاریخ و سنت های ایران زمین دارد و از آن به عنوان ورزش ملی یاد می شود، در کشورمان و به خصوص استان البرز خوب نیست.

تهران - ایرنا - مجلس یازدهم با شعارهای انقلابی و جهادی در برهه حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران و در حالی که کشور با مجموعه‌ای از قوت‌ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها روبرو است، روی کار آمد تا با همدلی و وحدت میان نمایندگان برای حل مسائل ملی و محلی مردم گام بردارد.

ایرنا - سنندج - ناساالکتریک شرکت تولید کننده انواع وسایل خانگی برقی و غیر برقی است که در مرحله اول تولید جارو برقی را آغاز کرده و در آینده تنوع محصولات خود را به 80 قلم کالا می‌رساند تا از این طریق ضمن تحقق شعار سال «جهش تولید» برای بخشی از جوانان جویای کار در بانه اشتغال ایجاد کرده است.

تهران - ایرنا - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، مقاومت فعال و پیش رونده که مقدمات خروج آمریکا از منطقه را به مطالبه‌ای منطقه‌ای و بلکه جهانی تبدیل کرده است، را از راهبردهای معجزگون الهام گرفته از اندیشه‌ها و منویات امامین انقلاب اسلامی توصیف و تاکید کرد: نیروهای مسلح لحظه‌ای از فتنه سازی‌ها و حیله‌گری‌های نوین علیه این سرزمین غفلت نکرده و هر نوع خطای محاسباتی آنان را قاطعانه و بی‌درنگ...

اراک - ایرنا - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: برنامه‌های سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و نیز قیام 15 خرداد در این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - دانشگاه تهران همزمان با روز جهانی بدون دخانیات به مردم توصیه کرد که با حمایت‌گری، مشوق بودن و صبوری می‌توان به افرای سیگاری به خصوص دانشجویان برای ترک دخانیات کمک کرد.