یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، 9 برنامه فرهنگی هنری به صورت مجازی در این استان برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینکه مجلس اعتراض به اعتبارنامه 3 منتخب را از شورای نگهبان استعلام می‌کند، گفت: شورای نگهبان باید به مجلس پاسخ دهد که مورد اعتراض به اعتبارنامه منتخبان در شورای نگهبان مطرح و بررسی شده است یا خیر.

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای ترویج فرهنگ مهدویت از اساتید اهل سنت باید استفاده شود.

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با انتقاد از روند ازدحام جمعیت در بازارهای مرکز استان گفت: نباید اجازه دهیم که بازارها به مرکزی برای جولان شیوع بیماری کرونا تبدیل شوند.

همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: حوزه‌های امتحانی مدارس این استان برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده شده است.

سبزوار - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: 48 هزار نفر واجد شرایط در سامانه بیمه بیکاری این استان ثبت‌نام کردند که پس از پایش لازم، نخستین پرداختی‌ها از هفته جاری آغاز شده است.

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 44 طرح سرمایه‌گذاری و تولیدی نیمه تمام پارسال از طریق حمایت کارگروه تسهیل رفع موانع تولید با اشتغال 540 نفر به بهره‌برداری رسید.

یزد - ایرنا - دبیر قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه ابرکوه گفت: طی یک هفته گذشته پنج میلیارد و 200 میلیون ریال کمک در قالب 2هزار و 600 کارت هدیه 2میلیون ریالی بین مددجویان و اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

دزفول - ایرنا - مدیرعامل گروه صنایع کاغذپارس هفت‌تپه با اشاره به تولید 23 نوع کاعذ در این کارخانه گفت: تولید انواع کاغذ با کاربردهای مختلف در کارخانه کاغذپارس هفت‌تپه شتاب گرفته‌است تا این شرکت بتواند بخشی از نیاز کشور به کاغذ را تامین کند.

کیش - ایرنا - آیین تکریم و معارفه مسول دفتر کیش خبرگزاری ایرنا با حضور معاون خبر این خبرگزاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد و جمعی از فعالان رسانه برگزار شد.

مسکو - ایرنا - وزارت امور خارجه روسیه اتهام آمریکا به این کشور مبنی بر جعل دینار لیبی به ارزش 1.1 میلیارد دلار را رد کرد.

یزد - ایرنا - آتش‌سوزی از عوامل مهم نابودی جنگل‌ها و مراتع است، منابعی که از سرمایه‌های ملی و خدادادی است و تخریب آنها می‌تواند اثرات مخرب در اکوسیستم و شرایط اکولوژیکی جامعه به دنبال داشته باشد.

تهران - ایرنا - دیدارهای هفته هفدهم لیگ فوتبال زنان آلمان با برتری پرگل بایرن مونیخ برابر هوفنهایم پایان یافت.

تهران - ایرنا - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: در پالایشگاه آناهیتا که فاز بعدی ستاره خلیج فارس است، قرارگاه به عنوان سرمایه‌گذار ورود خواهد کرد.

تهران - ایرنا - تفاهم نامه همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سازمان‌های مناطق آزاد با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در قالب پیمانکاری سرمایه‌گذاری و مشارکت منعقد شد.

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: پیکر بی جان کوهنورد جوان دلفانی از کوه گرین به شهر نورآباد انتقال یافت.